اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. خرداد 1396 - 18:11   |   کد مطلب: 25397
دبیر ستاد مردمی اعتکاف در همدان خبر داد
شانزدهم ماه رمضان، آغاز ثبت نام فریضه اعتکاف در همدان
دبیر ستاد مردمی اعتکاف در همدان گفت: علاقمندان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند در روزهای 16، 17 و 18 ماه رمضان در مسجد جامع همدان ثبت نام کنند.
دبیر ستاد مردمی اعتکاف در همدان

به گزارش صبح الوند، مهدی صلواتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه اعتکاف این فریضه الهی در ماه رمضان نیز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های خدمات‌رسان از ظرفیت‌های خود برای فراهم کردن مقدمات حضور معتکفان در مساجد روستاها و شهرها همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی بر حضور حداکثری نسل جوان در مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه امروز دشمنان برای ایجاد انحراف در بین جوانان و ترویج فرهنگ غربی در کشور از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند، بهره‌مندی از این فضاهای معنوی به ویژه اعتکاف که تزکیه نفس است، می‌تواند سپری در برابر تهاجم و توطئه‌های غربی باشد.

 

دبیر ستاد مردمی اعتکاف در همدان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌‌شود اعتکاف امسال در 10 مسجد برگزار شود، گفت: با توجه به اینکه مسجد جامع همچنان در دست مرمت و بازسازی از سوی میراث فرهنگی است، امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای خواهران در این مسجد وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه کار تعمیر سرویس بهداشتی مسجد جامع نیز هنوز از سوی سازمان میراث فرهنگی به اتمام نرسیده است و همین فضا را برای برگزاری مطلوب این فریضه با مشکل مواجه ساخته است.

 

صلواتیان با بیان اینکه زمان ثبت‌نام از علاقمندان به حضور در اعتکاف رمضان 16، 17 و 18 ماه رمضان است، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 12:30 و بعدازظهرها از ساعت 17:30 تا 19:30 در مسجد جامع اقدام به ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان