اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1396 - 13:42   |   کد مطلب: 28755
استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه FATF مصداق این است که ما دست خود را از پشت بسته و تحویل دشمن داده ایم، تصریح کرد: این توافق نامه یک برنامه برای بهانه گیری و زیاده خواهی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.

عبدالمجید شیخی در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند، امضای توافق نامه FATF را یک خیانت بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود:امضای این توافق نامه خیانت بزرگ مانند سند 2030 است.

 

وی با اشاره به اینکه این توافق نامه مصداق این است که ما دست خود را از پشت بسته و تحویل دشمن داده ایم، تصریح کرد: این توافق نامه یک برنامه برای بهانه گیری و زیاده خواهی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.

 

استاد اقتصاد دانشگاه تهران هدف دشمن از این توافق را براندازی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از پیشرفت و قفل کردن نظام اقتصادی جمهوری اسلامی است که پشت این توافق نامه نیز گروه ویژه اقدام مالی و کشورهای استعماری صهیونیستی وابسته به بنیاد جهانی صهیونیست است.

 

*امضا کنندگان FATF باید محاکمه شوند

وی با بیان اینکه مسوولانی که این توافق نامه را امضا کرده اند باید محاکمه شوند و قوه قضاییه برای آنان پرونده تشکیل دهد، ادامه داد: باید مشخص شود این افراد به چه اجازه ای خلاف  قانون اساسی، خلاف سیاست های کلی نظام و خلاف فرامین رهبری این توافق نامه را امضا کرده اند.

 

شیخی با بیان اینکه دولت عادت دارد این گونه قرار دادها را چراغ خاموش و سربسته و پنهانی امضا کند و پس از اتمام کار آن را علنی کند، ادامه داد: دولت دور از چشم خودی ها اسناد این توافق خائنانه را امضا کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد دخیل باید از توافقاتی مانند سند 2030 و FATF خارج شوند و با اقتدار علیه آنها هشدار بدهند و تاکید کند که از خط قرمز خود عبور نمی کنیم، خاطرنشان کرد: «هرکس خربزه خورده باید پای لرز آن بنشیند»  و دولت نیز باید تاوان این توافق خائنانه را بدهد.

 

*دولت هنوز به دنبال پیاده سازی سند2030 در کشور است

استاد اقتصاد دانشگاه تهران با بیان این دولت هنوز به  دنبال پیاده سازی سند 2030 در کشور است، ادامه داد: کسانی که به دنبال انجام این اقدامات هستند یک تیم نفوذی در جمهوری اسلامی هستند چراکه خلاف همه شئونات قانون اساسی و اهداف  مقام معظم رهبری عمل می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان