اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1396 - 23:45   |   کد مطلب: 28636
استاندار همدان گفت: تعیین دستمزد و حقوق اعضای شورا شهر بر اساس دستورالعمل است و اعضای این شورا حق ندارند برای خودشان حقوق مشخص کنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، محمدناصر نیکبخت عصر پنجشنبه در جمع مردم شهر گیان نهاوند افزود: اعضای شورا باید برای مردم صادقانه خدمت کنند و حقوق های سنگین برای خودشان از در آمدهای شهر برندارند.
استاندار همدان تاکید کرد: اگر هم قرار است حقوقی تعیین کنند باید بر اساس دستورالعمل های مربوطه باشد و در این چارچوب اقدام کنند.
وی گفت: بخشدار و فرماندار باید بر درآمدهای شهر و شورا نظارت داشته باشند و بررسی کنند که این پول ها در کجا هزینه می شود.
نیکبخت با اشاره به اینکه سراب گیان از درآمد های خوبی برخوردار است و این درآمدها باید صرف توسعه سراب و شهر گیان شود، گفت: مشخص نیست که در گذشته این درآمدها کجا هزینه شده است لذا از هم اینک باید نظارت بیشتری روی این حوزه باشد.
استاندار همدان با بیان اینکه شهر گیان استحقاق توسعه بیشتر را دارد، تاکید کرد: به منظور توسعه بیشتر گیان سه میلیارد ریال از محل اعتبارات سال آینده شهرستان به این شهر اختصاص یابد و علاوه بر آن سه میلیارد ریال دیگر به شهرداری آن اختصاص داده شود.
وی گفت: به منظور گسترش فرهنگ شهادت 500 میلیون ریال از سوی استانداری برای تعمیر و بازسازی گلزار شهدای گیان اختصاص داده می شود.
نیکبخت با بیان اینکه منطقه گیان قابلیت گسترش گردشگری را دارد، اضافه کرد: چنانچه سرمایه گذارانی برای این حوزه جذب شوند، تسهیلات لازم در اختیارشان قرار می گیرد.
استاندار همدان با بیان اینکه ما برای رونق اشتغال و سرمایه گذاری اعتبارات و تسهیلات قابل توجهی داریم، گفت: دولت در این رابطه 15 هزار میلیارد ریال اختصاص داده است و ما آمادگی داریم که در بخش گردشگری، کشاورزی، صنعتی، شهری و روستایی وام با سود مناسب در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم.
به گزارش ایرنا، استاندار همدان عصر امروز برای افتتاح چندین طرح عمرانی در شهر نهاوند و گیان، به این شهرستان سفر کرد.
بهره برداری از طرح چهار بانده شدن محور نهاوند به آورزمان به مسافت چهار کیلومتر، بهره برداری از هفت طرح عمرانی با اعتبار 28 میلیارد ریال در شهر گیان و دیدار با مردم این شهر از جمله برنامه های سفر نیکبخت به شهر نهاوند بود.
استاندار همدان در ادامه این سفر یک روزه، با حضور در منزل پدر شهید احمد شوهانی، به مقام شامخ این شهید که به تازگی در درگیری با داعش در منطقه ازگله به شهادت رسید، ادای احترام و از خانواده این شهید تجلیل کرد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار تن در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان