اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. شهريور 1396 - 15:35   |   کد مطلب: 26344
استاندار همدان گفت: به مقام معظم رهبری گفتم آقا، مردم بی صبرانه منتظر هستند بار دیگر شما را در همدان ببینند، آقا فرمودند کارها انجام شد و ما کجا بیایم که جواب دادم برای دل مردم تشریف بیاورید.
به آقا گفتم مردم منتظر دیدار شما هستن

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارمندان در مجموعه فرهنگی ابن‌سینا اظهار کرد: امروز روز همدان و روز پزشک است و در عین حال در آستانه هفته دولت قرار داریم که همه را ارج می نهیم.

 

وی افزود: چند روز پیش به مناسبت کنگره آیت‌الله نجفی خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و از عنایت معظم‌له به همدان خوش حال شدیم.

 

استاندار همدان با اشاره به جزئیات جلسه با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبری فرمودند همدان مهد بزرگان است و شخصیت‌های فراوانی دارد؛ خدمت ایشان گفتم راه آهن همدان به برکت سفر شما بود و آزادراه نیز به پایان رسید و 11 سد به برکت حضور شما مطالعه و چهار سد به بهره‌برداری رسید.

 

وی بیان داشت: تعداد زیادی از پروژه‌ها را خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم و موضوعات آب شرب همدان را نیز توضیح دادم و گفتم آقا، مردم بی‌صبرانه منتظر هستند بار دیگر شما را در همدان ببینند.

 

نیکبخت گفت: آقا فرمودند کارها انجام شد و ما کجا بیایم که جواب دادم برای دل مردم تشریف بیاورید.

 

وی تصریح کرد: مردم همدان همواره خودشان را ثابت کرده‌اند و استقبال مردم از سفر مقام معظم رهبری در سال 83 را فراموش نخواهیم کرد؛ همدان جای متدینین است.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه بوعلی‌سینا بدون مطالعه به همدان نیامد، یادآور شد: یکی از رموزی که همدان دارد این است که یا مدفن بزرگان تاریخ و یا محل تولد دانشمندان و بزرگان است.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی برای برگزاری کنگره آیت‌الله نجفی داشتند و فرمودند مراسمی نیز باید برای آیت‌الله تألهی برگزار شود که ما آن را حجت می‌بینیم که اجرا کنیم.

 

نیکبخت در پایان با گرامی نگه داشت یاد شهدا، خاطرنشان کرد: آنچه سربلندی و عزت‌ داریم حاصل جانفشانی ایثارگران و جانبازان و شهداست که قدر آن‌ها را بدانیم.

 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان