اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 28591
رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف جعل و کلاهبرداري در این استان خبر داد.
کشف جعل و کلاهبرداری

به گزارش صبح الوند و به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا زارعي در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبر مبني بر اين که افرادي با شناسايي اشخاص متقاضي دريافت وام که ضامن معتبر ندارند با اخذ وجه از آنان، اقدام به ارائه گواهي اشتغال به کار، فيش حقوقي و کسر از حقوق با سربرگ 2 ارگان دولتی به عنوان ضمانت مي‌کنند.

وی افزود: با توجه به حساسيت موضوع پس ازشناسايي چند نفر متقاضي وام و با توجه به اظهارات آنان مبني بر اين که خانمي اين اوراق ضمانت را براي آنها تهيه مي کند با شگردهای خاص پلیسی و جمع آوري تعدادي از اوراق مورد استفاده متهمان و با استعلام از این 2 ارگان مشخص شد کليه اوراق مورد استفاده جعلي است.

زارعي ادامه داد: با انجام اقدامات فني و تخصصی، یکی از متهمان زن در این رابطه شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در يکي از خيابان هاي همدان دستگير و تعداد 14 برگ گواهي خام و نوشته جعلي از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمه در بازجويي های فني به جرم خود اعتراف و گفت اين اوراق را فرد دیگری در اختيار وي گذاشته است،  تصریح کرد: متهمه در ادامه اظهار داشت، با اخذ مبالغ 10 تا 40 ميليون ریال از متقاضيان وام که در نيازمندي ها اعلام نياز براي ضمانت کرده بودند، اين اوراق را به آن ها تحويل و خود متهمان برای ضمانت به بانک مي رفتند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان کرد: با همکاری این خانم، متهم دیگر نیز شناسایی و دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو و كشف 17 فقره سرقت در همدان

رئيس پليس آگاهي استان در ادامه از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو و كشف 17فقره سرقت در این استان خبر داد و گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر، با توجه به حساسيت موضوع، مراتب در دستور كار كارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با مطالعه دقيق پرونده ها و بررسی شيوه و شگرد سرقت ها، 3 نفر از سارقان حرفه اي و سابقه دار بومی كه با شيوه و شگرد خاص، درب خودرو ها را باز و اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو ها از قبيل لپ تاپ ، پخش خودرو، وجه نقد و ... مي کردند شناسایی و دستگیر شدند.

زارعي بیان کرد: متهمان در بازجویی ها به 17 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و محل هاي سرقت مورد تائيد شاکیان شناسايي شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگيري سارق متواري احشام در همدان

رئيس پليس آگاهي استان در بخش دیگری از سخنانش از دستگيري سارق متواري احشام در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال يك فقره سرقت نافرجام احشام به تعداد 30 رأس از یکی از روستاي های بخش قهاوند، یکی از متهمان از طريق توقیف يك دستگاه خودرو پژو 405 در محل وقوع جرم، دستگیر و متهم دیگر متواری شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقيقات اظهار داشت به پيشنهاد یکی از دوستانم براي سرقت احشام اقدام و قفل گاوداري را شكسته و در حين انتقال احشام اهالي روستا متوجه شده که به ناچار احشام را رها کردیم.

زارعي بابیان اینکه با توجه به اينکه متهم فراری از سارقان حرفه اي منطقه و دارای سوابق متعدد سرقت بوده دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت، اظهار کرد: نامبرده که خود را از ديد مأموران مخفي و مدتي را در تهران و كرج سپري کرده بود در يك عمليات پلیسی در شهرستان کبودرآهنگ رويت و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسي از خودرو وی، يك دستگاه شوكر، يك قبضه تبر و مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه و ترياك كشف شد و متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان