اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1394 - 11:24   |   کد مطلب: 12165
رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف بيش از 529 هزار نخ سيگارت خارجي قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
كشف 529 هزار نخ سيگار قاچاق توسط پليس همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا زارعي رئيس پليس آگاهي استان همدان گفت: در پي كسب خبر رسيده مبني بر اين كه قاچاقچيان كالا قصد دارند از شهرهاي مرزي غرب كشور مقاديري كالاي دخاني را با استفاده از محورهاي فرعي و خاكي استان همدان به تهران قاچاق کنند و قرار است با توجه به تردد در محورهاي خاکي جهت شستن خودروهاي خود در يكي از كارواش هاي مسير از توابع شهرستان بهار توقف کنند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان قرار گرفت.

وي اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي ضمن كنترل محورهاي موصلاتي منتهي به استان و اعزام به آدرس ذکر شده يكي از خودورهاي حامل كالاي قاچاق را كه يك دستگاه سواري پژو پارس در محل کارواش بود را شناسايي کردند كه به صورت نامحسوس جهت دستگيري راننده آن اقدام شد اما راننده خودرو موصوف با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد كه با شليك يك تير هوايي نامبرده متوقف و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان همدان افزود: در بازديد از داخل خودرو تعداد 209 هزار و 980 نخ سيگارت خارجي به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال و يك كيسه پر از ميخ هاي سه پر جهت پنچر کردن و صدمه به خودروهاي ماموران تعقيب كننده کشف شد.

وی گفت: متهم به همراه خودروي حامل كالاي قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز انتقال و در اين خصوص پرونده اي تشكيل شد.

زارعي همچنين از کشف يک محموله قاچاق ديگر خبر داد و اظهار کرد: در پي اخبار رسيده مبني بر فعاليت دو نفر به هويت معلوم كه به همراه چند نفر از همدستان خود اقدام به قاچاق كالاهاي دخاني و دپوي آن ها در شهر همدان مي کنند و در فرصت مناسب سيگارت هاي قاچاق را به شهرهاي مركزي كشور علي الخصوص تهران حمل و انتقال مي دهند، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس فرد مورد نظر را كه قبلا نيز توسط اداره مبارزه با قاچاق دستگير شد بود تحت كنترل قرار دادند و محل دپوي سيگارت هاي قاچاق را در يکي از محله هاي همدان شناسايي کردند.

رئيس پليس آگاهي استان همدان گفت: پس از تعقيب و مراقبت شبانه روزي و يك هفته اي ماموران، يكي از خودور هاي حامل كالاي قاچاق را كه يك دستگاه سواري پژو پارس در حال وارد شدن به محل دپوي فوق بود شناسايي و مشاهده شد كه شخصي در حياط منزل را باز و خودروي موصوف را به داخل هدايت مي کند که در اين لحظه ماموران حاضر در محل به صورت نامحسوس و با هماهنگي قبلي و اخذ دستور قضايي به محل دپو وارد و راننده خودرو و فرد صاحبخانه را دستگير کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسي از خودروي توقيف شده 320 هزار نخ سيگارت خارجي با ارزش تقريبي 400 ميليون ريال كشف شد.

زارعی افزود: در خصوص متهمان پرونده اي تشكيل و به مراجع رسيدگي كننده ارجاع داده شد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان