اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 8:14   |   کد مطلب: 28558
مدیر منطقه 2 شهرداری همدان گفت: تا کنون پروژه پیاده‌راه اکباتان با پیشرفت 97 درصدی، 5 میلیارد تومان اعتبار در بر داشته است.

به گزارش صبح الوند، رضا ابرار خرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به هماهنگی در اجرای دو پروژه پیاده‌راه سازی میدان امام (ره) و خیابان اکباتان، اظهار کرد: پروژه پیاده‌راه اکباتان اکنون با پیشرفت فیزیکی 97 درصدی در حال انجام است.

وی آمادگی برای نصب المان‌ها در پیاده‌راه اکباتان را عنوان کرد و گفت: سه درصد باقی مانده اجرای پروژه نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی طی چهار روز آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان بیان کرد: آمادگی نصب المان‌ها در پیاده‌راه اکباتان را داریم؛ المان‌ها آماده است و تدارکات اجرایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تصمیم بر افتتاح همزمان دو پروژه پیاده‌راه اکباتان و میدان امام(ره) است، افزود: قرار بر افتتاح پروژه‌ها همزمان با 22 بهمن بود که با توجه به عدم اعلام زمان افتتاح قطعاً به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

ابرارخرم با تأکید بر اینکه با توجه به زمان بندی تعیین شده قرار بر اتمام پروژه‌ها تا پایان سال بود، تصریح کرد: پروژه با توجه به پیشرفت فیزیکی جلوتر از برنامه‌زمان بندی شده پیش رفت.

وی با بیان اینکه طی یک هفته آینده کل پروژه در بخش عمرانی به اتمام می‌رسد، ادامه داد: نصب المان‌ها و مبلمان یک هفته تا 10 روز پس از اتمام بخش عمرانی آغاز و با اتمام این اقدامات، پروژه آماده بهره‌برداری و قابل افتتاح خواهد شد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تا کنون با پیشرفت 97 درصدی پروژه، 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است؛ در مبلمان شهری نیز حدود 700 میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به جداره‌سازی در پیاده‌راه اکباتان، یادآور شد: فاز اول پروژه آماده‌سازی زیرساخت‌ها بوده و جداره‌سازی در فاز دوم پروژه پیش‌بینی شده است.

ابرارخرم با یادآوری ایجاد راه دسترسی برای آهن‌فروشان پیاده‌راه اکباتان، اظهار کرد: با دستور استاندار و پیگیری فرماندار و مسوولان مرتبط راه دسترسی از تپه هگمتانه به پیاده‌راه اکباتان بازگشایی شد.

وی در ادامه در خصوص ساماندهی دستفروشان در پیاده‌راه اکباتان، گفت: در این خصوص نیز طرح ساماندهی دستفروشان پیاده‌راه اکباتان در برنامه کار معاونت خدمات شهری و اداره کنترل نظارت شهرداری است.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان بیان کرد: قبل از افتتاح رسمی پیاده‌راه اکباتان به طور قطع ساماندهی دستفروشان انجام خواهد شد.

وی پیاده‌راه سازی اکباتان، میدان امام (ره) و بوعلی را در توسعه گردشگری و توسعه اقتصاد شهری موثر دانست و افزود: با توجه به منتهی شدن پیاده‌راه به بازار شهر و آثار میراثی در تپه هگمتانه، فرصت خوبی در توسعه گردشگری و توسعه اقتصاد شهری ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان