اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 26214
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان همدان گفت: در مراحل آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه سازی خیابان اکباتان شهر همدان عجله شهرداری برای این طرح باعث خسارات زیادی به مخابرات شده است
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان همدان

به گزارش صبح الوند،فریدون حسن‌پور در گفت‌وگو با  صبح الوند، با تاکید بر اینکه شهرداری بدون هماهنگی اقدام به جابه‌جایی تلفن‌های همگانی موجود در این خیابان کرده است گفت : در این راستا خسارات زیادی به مخابرات وارد شده است.

 

وی با تأکید بر خسارات وارد شده بر این سازمان افزود: این خسارات تنها به تلفن‌های همگانی نبوده بلکه به کابل‌های زیرساختی تلفن نیز  آسیب رسانده است .

 

حسن‌پور با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی این زیان‌ها خواهد بود، اظهار بی‌اطلاعی کرد و تنها بر عدم هماهنگی شهرداری با مخابرات بسنده کرد.

 

*رتبه پنجم مخابرات منطقه همدان در ارزیابی سازمان تنظیم‌ و مقررات

 وی در ادامه نیز اظهار کرد: مخابرات منطقه همدان  رتبه پنجم  در ارزيابي  سازمان تنظيم مقررات  سال 1395 در بين مخابرات هاي مناطق كشور را كسب كرده است.

 

رئيس اداره روابط عمومي در این راستا علام كرد: اين كسب رتبه حاصل تلاش شبانه روزي  مديران، كارشناسان و كاركنان  مخابرات اين منطقه از كشور است كه همواره مشتري مداري  و  پاسخگويي به صداي مشتري را در اولويت كار خود قرار داده است .

 

حسن‌پور با تاکید براینکه شعار شركت مخابرات ايران در سال 1396 همراه با مشتري، همگام با فناوري تعيين شده است خاطر نشان کرد: در برنامه ره نگاشت 5 ساله شركت مخابرات ايران  مشتري در قلب آن قرار گرفته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان