اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 28413
مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به مصرف ۱۲/۵میلیون متر مکعبی گاز در استان طی روز گذشته اعلام کرد: هیچ گونه مشکلی از نظر افت فشار گاز در استان نداریم.
مشکل افت فشار گاز

محمد مهدی مهدوی در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به بارش برف در استان طی دو روز گذشته گفت: در این راستا روز گذشته شاهد مصرف ۱۲/۵میلیون متر مکعب گاز در استان بوده ایم که این مقدار مصرف نسبت به روز جمعه که مصرف گاز ۱۱/۶میلیون متر مکعب بوده ۷/۸دهم افزایش داشته است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان  در ادامه با بیان اینکه بارش ها در سال گذشته بیشتر از امسال بود گفت: میزان مصرف گاز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوتی نداشته و میزان مصرف گاز استان در همان رنج مصرفی سال گذشته است.

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت مصرف گاز نیروگاه شهید مفتح و کارخانه سیمان با بیان اینکه این دو پایگاه در حد گرمایشی گاز رسانی می شوند اظهار کرد: اکر این محدودیت ها اعمال نمی شد میزان مصرف گاز در استان به بیش از ۲۰میلیون متر مکعب نیز می رسید.

 

مهدوی با تاکید بر اینکه شهروندان امسال مصرف گاز را به خوبی مدیریت کرده اند خاطر نشان کرد: هیچ گونه افت فشار گازی در استان نداریم و شرایط بسیار طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان