اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. دى 1396 - 11:28   |   کد مطلب: 28157
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه طی چند ماه گذشته از سالجاری شاهد مصرف 2600 میلیون متر مکعب گاز در استان بوده ایم گفت: این آمار به نسبت مدت سال گذشته با دو درصد کاهش همراه بوده است.
مصرف گاز ددر همدان

محمد مهدی مهدوی در گفت و گو با صبح الوند،  با اشاره به مصرف گاز استان با بیان اینکه طی چند ماهه گذشته از سالجاری 2600 میلی مترمکعب مصرف گازکل استان بوده است گفت: در این راستا به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد دو درصد کاهش در بخش مصرفی گاز استان بوده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش نیروگاه شهید مفتح همدان شاهد 995 میلیون متر مکعب مصرف بوده ایم افزود: این بخش 38 درصد کل مصرف استان را به خود اختصاص داده است که به نسبت سال گذشته با 4 درصد رشد همراه بوده است.

 

مهدوی با اشاره به اینکه حدود 48 درصد مصرف گاز را بخش صنعتی و نیرو گاهی به خود اختصاص داده است یادآور شد: در این راستا نیز به نسبت سال  گذشته شاهد 6 درصد رشد مصرف بوده ایم.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه11 درصد مصرف استان در بخش روستایی  و 38 درصد نیز در بخش شهری بوده است بیان کرد: در این راستا در بخش روستایی شاهد 6 درصد و در بخش شهری نیز شاهد 15 درصد کاهش مصرف بوده ایم.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان همچنین افزود: بخش نیروگاهی با 38 درصد مصرف گاز بیشترین مصرف کل استان را به خود اختصاص داده است.

 

وی از وجود 44 جایگاه سی ان جی در کل استان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد جایگاه سی ان جی 42 جایگاه فعال است که مصرف روزانه این جایگاه ها بین 380 تا 450 هزار متر مکعب است.

 

مهدوی همچنین به مصرف روزانه گاز استان اشاره کرد و گفت: در این راستا 11 و نیم تا 12 میلیون متر مکعب مصرف استان همدان است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در بخش نیروگاه و کارخانه سیمان بنا به تصمیمات شرکت ملی گاز ایران به جهت مدیریت مصرف در کشور محدودیت هایی اتخاذ شده است گفت: با این وجود مصرف نیروگاه را به شدت کاهش داده و فقط در حد مصرف گرمایشی تامین می کنیم.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه  روزانه 200 هزار متر مکعب گاز برای نیروگاه شهید مفتح تامین می شود یادآور شد: این به گونه ای است که نیروگاه شهید مفتح همدان 5 و نیم میلیون متر مکعب در روز مصرف گاز دارد.

 

مهدوی همچنین در پایان یاد آور شد: بخش عمده مصرف نیروگاه شهید مفتح همدان توسط سوخت های مایع تشکیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان