اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. بهمن 1396 - 23:32   |   کد مطلب: 28325
مدیر کل دامپزشکی استان همدان با تاکید بر اینکه آنفولانزای پرندگان در استان رویت نشده است افزود: مرغداران و افرادی که با پرندگان در ارتباط هستند، هر گونه تلفات را به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند.
انفولانزای مرغی

به گزارش صبح الوند، دکتر محمودرضا رسولی در گفتوگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه مشکلی در زمینه آنفولانزای پرندگان در استان وجود ندارد یادآور شد: همچنان آزمایشات و مراقبتهای فعالی از سوی اداره کل دامپزشکی و سایر ارگان‌های ذیرربط در حال انجام است .

وی ادامه داد: از ابتدای سال که با مشکل این آنفولانزا در استان مواجه شدیم تشدید کنترل در استان اجرایی و قرنطینه لازم انجام گرفت همچنین بیش از 40 اقدام پیشگیرانه در استان در حال اجرا است .

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری و مبارزه با بیماری آنفولانزای پرندگان از جمله اولویت‌های اداره کل دامپزشکی قرار دارد که در این زمینه در حال آماده باش است .

رسولی به پرورش دهندگان مرغ بومی توصیه کرد: تا حد امکان از تماس پرندگان با پرندگان آزادپرواز جلوگیری و هر گونه تلفات آنها را به 1512 اطلاع رسانی کنند .

وی به مرغداران صنعتی نیزتاکید کرد: توصیه‌های دامپزشکی و مقررات امنیتی را رعایت و از ورود و خروج افراد فاقد مسئولیت جلوگیری کنند همچنین از حمل غیرمجازدام و فرآورده‌های خام دامی جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان