اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 28255
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
مطالعه فرصتهای تولید و اشتغال در منطقه فامنین صورت بگیرد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت،در مطالعه فرصتهای تولید و اشتغال باید در منطقه صورت بگیرد تا بتوان با برنامه راهبردی چالش های موجود را با توجه به موقعیت استراتژیک فامنین و قرار گرفتن در محور مواصلاتی چند شهرستان استان همدان،نزدیکی به مرکز،پروژه های ملی بر اساس برنامه های فرادستی مانند برنامه ششم را مرتفع نمود.
مطالعه فرصتهای تولید و اشتغال در منطقه فامنین صورت بگیرد

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی به موقعیت جغرافیایی فامنین اشاره کرد و گفت: فامنین به عنوان گلوگاه اتصال استان همدان  به بزرگراه همدان-تهران فرصت بسیار مناسبی برای توسعه دارد

 

نماینده مردم همدان،اشاره کرد: راه  آهن تهران-همدان و  احداث_ایستگاه  فامنین و اتصال آزاد راه ملایر به آزاد راه همدان ساوه از محورهای دیگر مطرح شده در این نشست بود،که تصریح شد موضوع به صورت ویژه پیگیری و در چندین جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین مطرح بر تسریع آن تاکید شده است.

 

دکتر حاجی بابایی،به مشکلات ناشی از نبودن سیستم دفع فاضلاب اشاره کرد و گفت،تسریع در ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان و  احیای بافت فرسوده شهر نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در این خصوص گزارش پیشرفت کار ارائه شود.

 

وی بیان داشت،احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در کنار آزاد راه تهران-همدان به منظور رفاه حال مسافران و جذب گردشگران،احداث میدان وحدت اسلامی، نصب خود پرداز بانک ملی در ماماهان و تجرک نیز محور گفتگوی در این نشست قرار گرفت.

 

عضو کمیسیون برنامه و محاسبات مجلس در خصوص لزوم تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری فامنین و پیگیری از سوی  وزارت کشور نکاتی را بیان نمود.

 

وی افزود:: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تمرکز روی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان فامنین را با پیشرفت شگرفی مواجه می کند که این خود مستلزم پرسه عظیم زمانی است.

 

رئیس فراکسیون فرهنگیان با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی در شکل گیری هویت کمال یافته دانش آموزان ،تکمیل استخر دانش آموزی فامنین را مورد تاکید قرار داد وگفت: در این خصوص باید مسئولین مربوطه به طور جدی وارد عمل شوند.

 

وی تجهیز بیمارستان امام حسن را نیز  در ردیف نیازهای اساسی مردم شهرستان فامنین برشمرد وگفت :در این خصوص نیز علاوه  بر تاکید در سفر وزیربهداشت به همدان،پیگیریهایی از طریق وزارت بهداشت صورت گرفته است،تا مردم شریف فامنین در بخش سلامت ،دغدغه خاطری نداشته باشند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین اظهار داشت،در مطالعه فرصتهای تولید و اشتغال باید در منطقه صورت بگیرد تا بتوان با برنامه راهبردی چالش های موجود را با توجه به موقعیت استراتژیک  فامنین و قرار گرفتن در محور مواصلاتی چند شهرستان استان همدان،نزدیکی به مرکز،پروژه های ملی بر اساس  برنامه های فرادستی مانند  برنامه ششم را مرتفع نمود.

 

وی افزود:با توجه به  کمبود شدید آب در منطقه و بافت  کشاورزی آن و تاثیر این مقوله در پیشگیری از مهاجرتهای اجباری مردم  فامنین موضوع در اولویت کار مسئولین استان و شهرستان قرار دارد.

 

 حاجی بابایی؛لزوم استفاده از همه فرصتها و پتانسیل های موجود در افزایش اعتماد مردمی و  خدمات صادقانه را در این جلسه مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان