اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1396 - 23:17   |   کد مطلب: 28249
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از افتتاح دبیرخانه رویداد گردشگری «همدان 2018» در همدان خبر داد.
همدان2018

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، علی مالمیر در شورای سیاستگذاری رویداد «همدان ۲۰۱۸» در استانداری همدان، اظهار کرد: دبیرخانه رویدادهای گردشگری «همدان، پايتخت گردشگری آسيا در سال 2018» در مجتمع فرهنگی عین‌القضات تجهیز شده و به‌زودی مراسم افتتاحیه آن برگزار می‌شود و از لوگوی آن نيز رونمای خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات مختلف کمیته‌های اجرایی رویدادهای گردشگری «همدان 2018» خبر داد و تصریح کرد: تیزرهای تبلیغاتی آماده شده و دو جلسه نیز در ستاد ملی تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان خاطرنشان کرد: همدان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با رویکرد خاصی حضور یافته و امسال یک سالن 2 هزار متری به همدان اختصاص یافته که با مشارکت بخش خصوصی حضور جدی خواهد داشت.

وی از طراحی اولیه وب‌سایت رویدادهای «همدان، پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018» خبر داد و یادآور شد: امیدواریم برای هفته آینده حداقل صفحه اول وب‌سایت بالا بیاید و لوگوی رویدادها نیز از سوی هنرمند چیره‌دست آقای قباد شیوا در حال طراحی است که این لوگو با تم طلایی و برگرفته از ریتون کشف شده از هگمتانه است.

مالمیر با بیان اینکه 43 رویداد در راستای گردشگری «همدان 2018» تعریف شده است، افزود: از این رویدادها 25 رویداد بین‌المللی، 24 رویداد ملی و چهار رویداد استانی است.

هیئت دولت را نسبت به رویدادهای گردشگری 2018 حساس کنیم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه هر از چند گاهی در سطح کشور اتفاقات ملی و فراملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: همدان و تبریز امسال این رویداد را بر عهده دارند که باید هر طور شده تدابیر ویژه‌ای برای همدان داشته باشیم.

علی‌اصغر زبردست با تأکید بر اینکه یا باید رویدادی برگزار نشود یا به نحوی برگزار شود که ماندگار شود، افزود: باید در این مقوله معاون اول رئیس جمهور را به این موضوع حساس کرد و اشل کار را از استانی به ملی ببریم تا هیئت دولت نیز به این موضوع توجه کرده و پای کار بیاید.

وی بر لزوم تعیین اهداف و هدفگذاری برای بهره‌مندی از این رویدادها در راستای توسعه همدان خاطرنشان کرد: اگر اهداف خود از میزبانی این رویدادها را متوجه نباشیم، به بی‌راه رفته‌ایم بنابراین باید این رویدادها را فراملی بدانیم و کمیته‌های اجرایی هر چه در بضاعت دارند، در طبق اخلاص بگذارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان بیان کرد: اگر محور اصلی این رویدادها گردشگری است، باید میراث فرهنگی این موضوع را مشخص کند تا کمیته‌ها نیز با اهداف تعمیم شده پیش روند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان