اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1396 - 8:43   |   کد مطلب: 28124
فرماندار همدان گفت : ساماندهي وروديهاي شهر همدان آغاز شده و در چند فاز ادامه خواهد يافت.

به گزارش صبح الوند، طي نشست فرماندار همدان با اعضاي شوراي اسلامي و شهردار شهر مريانج در فرمانداري همدان مهمترين مشکلات شهري اين شهر مورد طرح و بررسي قرار گرفت .

 

علي تعالي در اين نشست با اشاره به آغاز عمليات اجرايي ساماندهي ورودي شهر همدان از جاده ملاير اظهار کرد: ساماندهي وروديهاي شهر با همکاري نمايندگان محترم مجلس توسط شهرداري و اداره کل راه و شهرسازي آغاز شده است.

 

وي با بيان اينکه در اين خصوص اقداماتي نيز تا کنون انجام شده است افزود : اعتبارات ساماندهي ورودي هاي شهر همدان در اين فاز از محل اعتبارات استاني و شهرداري ها تامين شده است.

 

فرماندار همدان يادآور شد : معاونت امور عمراني استانداري با جديت به موضوع ساماندهي ورودي هاي شهر همدان ورود کرده و اميدواريم با ساماندهي اين وضعيت وروديهايي در خور شان همدان داشتاه باشيم.

 

تعالي با قدرداني از اقداماتي که شوراي اسلامي و شهرداري مريانج در روکش آسفالت، نصب پلهاي عابر پياده و نرده کشي در ورودي شهر همدان از سمت مريانج انجام شده است تصريح کرد : سال گذشته بدين منظور از محل اعتبارات استاني 4 ميليون 500 هزار ريال اعتبار گذاشتيم که حدود 50 در صد آن تخصيص يافت.

 

وي با اشاره به قرار گرفتن بخشي از ورودي شهر همدان از سمت شهر مريانج در محدوده شهرستان بهار تصريح کرد : امسال نيز براي ساماندهي بخشي که در محدوده شهر همدان قرار دارد اعتباري پيش بيني مي کنيم.

 

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به مشکل عدم وجود دفتر پيشخوان دولت و تعطيل شدن نمايندگي ثبت احوال در اين شهر تاکيد کرد : اين موضوع موجب نارضايتي مردم شهر مريانج شده است و خدمات ثبت احوال بايد در اين شهر تداوم داشته باشد.

 

در اين نشست اعضاي شوراي اسلامي و شهردار مريانج به مهمترين مشکلاتي که موجب نارضايتي شهروندان مريانج از خدمات دستگاههاي اجرايي در اين شهر شده است اشاره کردند.

 

نحوه خدمات دهي مديريت بخش خصوصي ورزشگاه شهيدان حاج بابايي، نحوه برخورد و عملکرد نمايندگي شرکت گاز، برخي از واحدهاي پروژه مسکن مهر ،نظارت ضعيف بر عملکرد نانوايي ها ، مشکلات ناشي از واحدهاي جمع آوري ضايعات، نياز به پل عابر پياده در محدوده شهرک زيبا، اعتبار مورد نياز به منظور مرمت حمام تاريخي و برخي از آسيبهاي اجتماعي در شهر مريانج از جمله اين موارد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان