اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1395 - 8:55   |   کد مطلب: 24055
فرماندار همدان با تاکيد بر اينکه به دنبال گسترش ظرفيت اسکان مسافر در همدان هستيم، گفت: ساماندهي خانه‌مسافرها اقدام مثبتي بوده که در اين زمينه شکل گرفته است.
 توسعه ظرفيت اسکان مسافر در همدان

به گزارش صبح الوند، علي تعالي  در مراسم آيين افتتاح اداره ميراث فرهنگي؛ صنايع دستي و گردشگري شهرستان همدان با بيان اينکه همدان يکي از قطب‌هاي گردشگري در کشور به شمار مي‌رود، اظهار کرد: هر سال به لحاظ گردشگر شاهد افزايش اين تعداد در همدان هستيم.

 

وي با تاکيد بر اينکه بايد در ايجاد زيرساخت‌ها تلاش فراوان کنيم، افزود: همدان به عنوان نگيني است که بايد از ظرفيت گردشگري آن استفاده شود.

 

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اينکه سياست‌هاي دولت و مسوولان استاني باعث رشد گردشگر در همدان شد، يادآور شد: سال گذشته شاهد 800 هزار نفر ورودي در ايام نوروز به شهرستان همدان بوديم.

 

وي با بيان اينکه از تعداد 800 هزار نفر 190 هزار نفر در هتل‌ها، مراکز اسکان در آموزش و پرورش و مساکن مستقر شدند، تصريح کرد: اين رقم نشان‌دهنده رشد گردشگري در استان همدان است.

 

تعالي با بيان اينکه همدان علاوه بر جذب گردشگران داخلي توانست گردشگراني از ساير نقاط جهان به اين استان پذيرا باشد، گفت: ايجاد هتل‌هايي با استاندارد بين‌المللي مي‌تواند در اين مهم اثرگذار باشد. وي با اشاره به اينکه در همدان پنج هتل با ظرفيت 550 تخت و 30 سوئيت در آستانه افتتاح قرار دارد، اظهار کرد: در برخي از اين‌ها بيش از 70 درصد پيشرفت کاري حاصل شده و برخي نيز در آستانه افتتاح هستند.

 

فرماندار همدان با اشاره به اينکه تعداد 11 هتل در شهرستان تاسيس مي‌شود، گفت: کلنگ احداث يکي از هتل‌هاي بين‌المللي در دهه فجر به زمين زده شد تا به لطف خدا شاهد پيشرفت استان در بخش گردشگري باشيم.

 

وي با تاکيد بر اينکه با زيرساخت‌هاي مناسبي چون فرودگاه بين‌المللي و راه‌آهن که تا چند ماه ديگر به افتتاح مي‌رسد زمينه سفر براي گردشگران فراهم مي‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار در ايام تابستان 1.5 ميليون گردشگر به اين استان سفر کرده است.

 

تعالي با تاکيد بر اينکه به دنبال گسترش ظرفيت اسکان مسافر در همدان هستيم، تصريح کرد: ساماندهي خانه‌مسافرها اقدام مثبتي بوده که در اين زمينه شکل گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان