اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1396 - 13:15   |   کد مطلب: 27994
مدیرکل گمرک همدان گفت: به دنبال درخواست فعالان اقتصادی و موافقت وزیر اموراقتصاد و دارایی، به زودی دفتر گمرک در نهاوند دایر می شود.
گمرک نهاوند

به گزارش صبح الوند، جمال خشوعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: جمعی از فعالان اقتصادی و شهروندان نهاوندی خواستار راه اندازی دفتر گمرک در این شهرستان بودند که درخواست آنها مورد موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد، این مطالبه را در قالب نامه ای به رئیس کل گمرک ابلاغ کرد و در ادامه بستر سازی برای راه اندازی این دفتر در نهاوند به اداره گمرک استان محول شد.

وی افزود: وجود ظرفیت های صادراتی نظیر سیمان نهاوند، روغن های گیاهی و محصولات کشاورزی موجب درخواست فعالان اقتصادی برای راه اندازی این دفتر شد.

مدیرکل گمرک همدان اضافه کرد: راه اندازی گمرک صادراتی در نهاوند زمینه صادرات کالا را راحت تر کرده و دیگر نیازی به حضور صادر کننده در دفتر گمرک همدان یا ملایر نیست.

خشوعی افزود: صادر کننده به راحتی اظهارنامه گمرکی را تکمیل کرده و هزینه تمام شده برای صادرات محصول کاهش می یابد.

وی شتاب دهی به روند صدور مجوز های لازم و تشریفات قانونی مورد نیاز را به نفع صادر کننده دانست و ادامه داد: در حال حاضر مکان اجاره ای در نهاوند برای مستقر شدن نیروهای گمرک پیش بینی شده است و پس از فراهم شدن زیر ساخت های مورد نیاز این دفتر به صورت رسمی راه اندازی می شود.

صادرات کالا از گمرک همدان امسال 9 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان