اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1396 - 9:59   |   کد مطلب: 27877
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نیافتن حقوق بازنشستگان یک تبعیض واضح بوده و اصل تبعیض سبب نارضایتی شده است.
افزایش نیافتن حقوق بازنشستگان یک تبعیض واضح است

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سمیه محمودی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید به این نکته اشاره کرد که این موضوع به صورت قانون در برنامه ششم توسعه آورده شده اما اجرایی نشده و باید در بودجه سال ۹۷ منابع مالی در نظر گرفته شود.

وی افزود: بازنشستگان همواره در جلسات و دیدارهای مختلف خواستار این همسان‌سازی بوده و می‌خواهند که عدالت در پرداختی‌ها رعایت شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این اختلاف و نارضایتی زمانی به وجود آمد که حقوق شاغلان افزایش پیدا کرد و حقوق بازنشستگان سر جای خود ماند این یک تبعیض واضح است و اصل تبعیض سبب نارضایتی شده است.

وی بیان کرد: مسأله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ششم گنجانده شده و اکنون دولت موظف به اجرای آن است، اما تاکنون از سوی دولت اقدامی در این باره انجام نشده است.

محمودی تصریح کرد: این را باید در نظر گرفت که یک بازنشسته شرایط زندگی سخت‌تر و پر هزینه‌تری نسبت به شاغلان دارد که در یک برهه زمانی نادیده گرفته شده و تنها راه حل، دیدن منابع مالی در بودجه ۹۷ است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان