اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1395 - 19:48   |   کد مطلب: 23397
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز ماده مربوط به حقوق بازنشستگان پیش از موعد را حذف و در مورد ماده مربوط به کارکنان بازنشسته صنعت فولاد، رأی به بازگشت به لایحه دولت دادند.

به گزارش صبح الوند، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، گفت: در جلسه امروز تعدادی از مواد ارجاعی از کمسیون به صحن علنی با اصلاحاتی تصویب و برخی از مواد نیز حذف شد.

وی افزود: در ارتباط با ماده مربوط به کارکنان بازنشسته صنعت فولاد، اعضای کمیسیون رأی به بازگشت به لایحه دولت دادند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار داشت: همچنین در مورد حق و حقوق بازنشستگان پیش از موعد نیز با رأی اعضای کمیسیون ماده مربوط به این بخش نیز حذف شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اعضای کمیسوین مصوب کردند تا در صورت تأیید فرماندهی کل قوا، رزمندگان در صورت حضور یک ماه در جبهه، فرزندان آنها از یک ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در مورد آزادگان نیز به‌ازای هر ماه اسارت، یک ماه از خدمت فرزندان آنها کسر می‌شود و در خصوص فرزندان افراد جانباز نیز به‌ازای هر درصد جانبازی، فرزندانشان از یک ماه کسری خدمت بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با موضوع ایثارگران نیز برخی از مواد آن تصویب و برخی از مواد آن حذف شد و سایر مواد باقیمانده نیز به دلیل محدودیت در وقت برای کمیسیون بدون بررسی، مستقیماً به صحن ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان