اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. آذر 1396 - 11:55   |   کد مطلب: 27691
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان خبر داد:
ارسال سی و هفتمین کمک های غیر نقدی مردم همدان به جبهه مقاومت
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان از ارسال سی و هفتمین کمک های غیر نقدی مردم همدان به ارزش 75 میلیون تومان به جبهه مقاومت خبر داد.
ارسال سی و هفتمین کمک های غیر نقدی مردم همدان به جبهه مقاومت

بهرام دوست پرست در گفتگو با صبح الوند، گفت: امروز سی و هفتین محموله کمک های غیر نقدی به پاس پیروزی های اخیر رزمندگان در جبهه مقاومت جهت کمک به  مردم  سوریه و رزمندگان اسلام به  قرارگاه حضرت زینب (س) در تهران تحویل داده شد.

 

دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان با اشاره به اینکه  این محموله ها به ارزش 75 میلیون تومان میباشند افزود: این محموله شامل خوراکی پوشاک  اقلام موردنیاز رزمندگان جبهه مقاومت  و مردم محروم سوریه است.

 

وی افزود: این کمک ها  از شهرستانها و خود مرکز استان به صورت منظم ،مرتب و سازماندهی شده توسط پایگا های  بسیج و تشکل های های مردمی ستادهای نماز جمعه جمع اوری و به قرارگاه حضرت زینب تحویل داده شد.

 

دوست پرست تاکید کرد: این کمک ها بین یگان های مستقردر سوریه همچون یگان های فاطمیون، علویون، رضویون و بین رزمنده های ایرنی توزیع میشود

 

وی در ادامه  اظهار کرد: لازم به ذکر است که بدانید با توجه به اینکه رزمندگان جبهه مقاومت بزرگترین گروه تروریستی در منطقه را نابود کردند ولی همچنان استان ادلب تحت سیطره جبهه النصره است و شهرستانهای شیعه نشین کفریا و فوعه  در محاصره هستند.

 

دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان در پایان گفت : تا پاکسازی کامل منطقه رزمندگان در سوریه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان