اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1396 - 18:10   |   کد مطلب: 25736
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان خبر داد:
اعزام سی و سومین محموله کمک های غیر نقدی مردم همدان به سوریه
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان از اعزام سی و سومین محموله کمک های غیر نقدی مردم همدان به سوریه خبر داد.
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان

به گزارش صبح الوند، بهرام دوست پرست در گفتگو با صبح الوند با اعلام خبر اعزام سی و سومین کمک های غیر نقدی مردم همدان به جبهه مقاومت  گفت: این کمک ها به ارزش شصت و پنج میلیون تومان شامل جیره های جنگی همچون مویز،  پسته و بادام هندی ، خوراکیجات و تعدادی  لباس نو برای مردان،  زنان و کودکان سوری بود.

 

دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان  با بیان اینکه این کمک ها از طرق پایگاه های بسیج جمع آوری شده است افزود: این کمک ها توسط پایگاه بسیج فرهنگیان، مجتمع امام علی (ع) شهرک مدرس ،پایگاه بسیج روستای فقیره ، پایگاه بسیج کبودراهنگ و سایر پایگاه های بسیج جمع آوری شده است.

 

وی  افزود: این بسته ها امروز تحویل قرارگاه حضرت زینب(س) مرکز گردید.

 

 

*همدان پیشتاز در ارسال کمک به سوریه

وی با بیان اینکه استان همدان پیشتاز در ارسال کمک به آوارگان سوری است افزود: تاکنون  هیچ استانی  این میزان محموله ارسال نکرده است.

 

دوست پرست  در ادامه با اشاره به کمک های نقدی مردم در فضای تلگرامی گفت:  حبهه مقاومت باداشتن کانال تلگرامی باادرس https://t.me/moghavematt  و دارا  بودن بیش از 10 هزار عضو در سطح کشور توانسته است در سه ماهه گذشته 69 میلیون تومان کمک نقدی جهت کمک به مردم ستمدیده سوریه جمع اوری نماید.

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان