اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. آذر 1396 - 22:33   |   کد مطلب: 27517
یادمان شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)و مسئولان شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، بعد از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان و جمعی از مسئولان، پروژه یادمان شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند شامل یادمانی با 12 متر ارتفاع ، 120 متر مربع مساحت و بالغ بر 800 متر مربع فضای جانبی افتتاح شد.

علی‌اصغر رحیمی اظهار داشت: کمیته فنی ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام، ساخت یادمان برای پنج شهید گمنام در تپه ابوذر نهاوند را از تیر ماه سال 95 به بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) واگذار کرد که خوشبختانه با تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفت امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

مدیر فنی و عمرانی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) تصریح کرد: برای ساخت این پروژه 497 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و از فرمانداری و سپاه ناحیه نهاوند تقاضا داریم که کمک کنند که یک وضوخانه و یک پایگاه بسیج برای نگهداری این المان در این مکان ساخته شود.

وی افزود: این پروژه چند سالی بود که متوقف شده بود و هیچ پیشرفتی نداشت که به محض واگذاری این پروژه به بسیج سازندگی استان، اقدامات لازم برای طراحی و اجرای یادمانی را در دستور کار قرار دادیم که بی‌شک یکی از مفهومی‌ترین یادمان‌های شهدای گمنام در کشور خواهد بود.

رحیمی بیان کرد: این پروژه علاوه بر ساخت یادمان شامل محوطه‌‌سازی، سنگ فرش کردن محوطه، نورپردارزی و غیره است و یک محوطه شهری بسیار کلاسیک در این مکان احداث شده است و این پروژه یک پروژه با کیفیت، تفهیمی و بزرگترین یادمان شهدای گمنام استان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان