اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1394 - 0:00   |   کد مطلب: 12994
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: پیکر بسیجی شهید امیرمسعود محمد زاده بعد از 30 سال و با بازگشت پیکر 275 شهید تازه تفحص شده به وطن به آغوش خانواده اش باز می گردد.
هویت پیکر شهید تازه تفحص شده، «امیرمسعود محمد زاده» شناسایی شد

به گزارش صبح الوند، محمدجواد زمردیان اظهار داشت: هویت پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده از منطقه پدغربی جزیره مجنون، «امیرمسعود محمدزاده» بعد از گذشت 30 سال از شهادتش شناسایی شد.

وی گفت: هویت پیکر مطهر این شهید مفقود الجسد که طی عملیات تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود، شناسایی و بزودی به زادگاهش منتقل خواهد شد.

زمردیان اظهار کرد: شهید والامقام محمدزاده از بسیجیان گردان 154 لشگر 32 انصارالحسین (ع) استان همدان بوده که در عملیات 20 شهریور سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

وی افزود: پدر بزرگوار این شهید هم در سال 66 در حادثه خونین برائت از مشرکین در شهر مکه به دست مزدوران آمریکایی سعودی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: جزئیات بیشتر مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در استان همدان از سوی کمیته جست و جوی مفقودین استان بزودی اعلام خواهد شد.

هویت پیکر شهید تازه تفحص شده، «امیرمسعود محمد زاده» شناسایی شد

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان