اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. آذر 1396 - 11:49   |   کد مطلب: 27474
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:
اختلاف تفکر و سلیقه‌ها سبب شاد کردن دشمنان نظام نباشد
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه انسجام، وحدت و اطلاعت از رهبری شرط ادامه مبارزه و شکست توطئه‌های دشمنان است، گفت: اختلاف تفکر و سلیقه‌ها سبب حرکت در جهت شاد کردن دشمنان نظام نباشد.

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب و تضعیف نظام اسلامی کشور ما انواع توطئه‌ها را اسباب چینی کرده ‌و به کار گرفته است، اظهار داشت: دولتمردان آمریکا اوبا‌ما و ترامپ با حمایت مالی و تجهیزاتی از داعش به دنبال برپایی حکومتی بودن که علاوه بر تجزیه سوریه و عراق هدف اصلی آنها حمله به ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه آمریکا و عربستان رسما و عملا با حمایت‌های مالی ، تجهیزات جنگی و دفاع سیاسی قصد تجزیه کشور عراق و سوریه را داشتند تصریح کرد: با توجه به‌حمایت‌های استکبار جهانی و عربستان پیش‌بینی کشورهای منطقه این بود که داعش تا 30 سال آینده در عراق و سوریه باقی می‌ماند.

کاظمی با تاکید بر اینکه به لطف خداوند ، تدابیر اندیشمندانه مقام‌معظم رهبری و برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم مستشاران و سرداران رشید اسلام چون سردار سلیمانی این توطئه آمریکا و عربستان همانند سایر توطئه‌های ریز و درشتی که دشمنان از ابتدای انقلاب برای براندازی نظام اسلامی داشتند خنثی شد.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با بیان اینکه این توطئه آخرین حرکت دشمنان نظام اسلامی نخواهد بود اظهار داشت: آنها با فکر شیطانی خودشان از طراحی توطئه برای کشورهای منطقه و نظام اسلامی دست نمی‌کشند و تنها شرط موفقیت ما در مقابله با هجمه دشمنان همانند سال‌های پیروزی انقلاب حفظ وحدت و انسجام، اطاعت مطلق از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب تحکیم امنیت داخلی با تقویت وحدت بین همه گروه‌ها، جریان‌های فکری و سیاسی و همدلی و همراهی همه کسانی است که دل در گرو این انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه همه کسانی که به آینده، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر می‌کنند باید بدانند که پیروزی و موفقیت این نظام در مقابل توطئه‌های ابرقدرت‌ها فقط با وحدت و انسجام امکان‌پذیر است و ضروری‌است اگر اختلاف سلیقه و تفکری داریم با توجه به اینکه همه در کنار سفره انقلاب نشسته‌ایم نباید این اختلاف سلیقه‌ها را اسباب حرکتی درجهت شاد کردن دشمن کنیم .

نماینده ‌مردم‌ ملایر در مجلس دهم تاکید کرد: ضروری‌است برخی از موانع و مشکلات ایجاد وحدت و انسجام داخلی در کشور برطرف شده و همه از دولت حمایت کنیم و زمینه اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی و فعالیت در کشور فراهم ‌شود چرا که قطعا تنها شرط مقابله و مبارزه با توطئه‌ ‌های دشمن انسجام و وحدت است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان