اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1396 - 11:19   |   کد مطلب: 25511
نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمدیدتحریم ها نقض برجام است افزود: مسئولین باید از خواب غفلت بیدار شوند و ملت را بیش از این نباید معطل برجام کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با صبح الوند با اشاره به تمدید تحریم ها توسط آمریکا افزود: اتفاقی که در سنا آمریکا افتاد و 98 نفر از  نمایندگان تحریم جامع علیه ایران و سوریه را نوشتند و رای دادند معنایش زیر پا گذاشتن برجام است.

 

*برجام یک دروغ بزرگ بیشتر نیست

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه  از نظر آمریکایی ها برجام معنای واقعی و خارجی ندارد افزود: برجام  یک تعارف و دروغ بزرگ بیشتر نیست و اینکه جمهوری اسلامی معطل برجام بماند  و از ان طرف سنا آمریکا ومجلس نمایندگان آمریکا پشت سر هم ما را تحریم  و تمدیدتحریم بکند به معنای ضعف در برابر دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه تحریم شدن ما از طرف آمریکایی ها موضوع  جدیدی نیست افزود:  پذیرش آمریکا به عنوان یک کشور قابل مذاکره از طرف برخی از مسئولین عجیب است.  

      

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به بیانات رهبری که با شرایطی که آمریکا دارد نباید خودمان را معطل و به آن اعتماد کنیم افزود: اگر کشور و دولت ما  به بهانه برجام بیشتر معطل بماند  حقوق اولیه مردم را زیر پا گذاشته است.

 

حجت الاسلام آزادی خواه  آمریکا را حامی تروریسم خواند و افزود: آمریکایی ها قصد خدمت به مردم ایران را ندارند و حامی تروریسم هستند و هر کشوری که ضدتروریسم حرکت بکند با آنها مقابله خواهندکرد و  سیاست جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیاست ضد تروریسم است.

 

وی ادامه داد:  ما جوانهایمان دارند در جبهه های مختلف علیه تروریسم برای امنیت زن و بچه مردم در کشورهای تلاش می کنند که خوشایند آمریکایی ها نیست  و تا این  تفکردر کشور ایران اسلامی است حتما تحریم میشویم.

 

*مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: مسئولین  نظام باید به این باور  برسند و از خواب غفلت بیدار شوند و نگاهشان نسبت به آمریکا یک نگاه واقعی و به دور از سراب باشد و آنها را به عنوان یک کشور مستبد و مستکبر بپذیرند.

        

 وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در برابر این حرکات آمریکا سکوت نخواهد کرد افزود:  این اقدام حتما هم از طریق کمیسیون ها و هم از طریق صحن مجلس شورای اسلامی پیگیری و دولت را مجبور به موضع گیری خواهیم کرد اما انتظارمان این است قبل از اینکه مجلس وارد شود خود دولت و وزیر خارجه به این نتیجه برسند که باید موضع تند و قاطعانه بگیرند.

 

حجت الاسلام آزادی خواه با بیان  اینکه برجام  طبلی تو خالی است و مسئولین نباید بیشتر از این ملت را معطل  کنند افزود: آنچه که واقعیت دارد آن است که برجام طبل تو خالی است و همه به آن رسیدند که برجام برای ما گشایش اقتصادی و  اشتغال ایجاد نکرد بلکه آمریکایی ها و سعودی ها را در منطقه پروتر کرد و این نتیجه شوم برجام است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان