اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1395 - 8:21   |   کد مطلب: 18723
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مدیران خطاکار باید کنار زده شوند، بر توجه جدی مسئولان ملایر به مناطق حاشیه‌نشین شهر تاکید کرد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در شورای اداری شهرستان ملایر بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی بر مبنای مردمسالاری دینی بوده که وظیفه همه مسؤولان در این نظام خدمت خالصانه به مردم است.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی تعدادی از مدیران دولتی گفت: هر شخصی که از نظر نظام اسلام و انقلاب خطاکار باشد باید کنار زده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بارها در خصوص خطای مسؤولان تذکرات لازم را مطرح فرموده‌اند افزود: بحث حقوق‌های نجومی همان مسأله نفوذ است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: قانون وظیفه نمایندگان مجلس را نیز مشخص کرده و تدوین و نظارت قانون وظیفه مهم نمایندگان در کشور است.

آزادیخواه با بیان اینکه مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند تا قوانین را به درستی اجرا کنند، افزود: نمایندگان نیز باید با مسؤولان و مدیران همکاری و تعامل لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف گفت: شناسایی و بهره‎برداری درست از ظرفیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی است تا بتوان مهمترین مشکل شهرستان که بیکاری جوانان است را حل کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان ملایر را صنایع دستی دانست و تصریح کرد: صنایع دستی یکی از مهمترین منابع درآمدزایی و ایجاد اشتغال است.

وی بیان کرد: با گسترش صنایع دستی با هزینه بسیار کم می‌توان اشتغال زیادی را برای جوانان بیکار در رشته‌های مختلف ایجاد کرد.

آزادیخواه با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته برای بازدید چند نفر از مسؤولان و وزاری کشور از شهرستان ملایر گفت: قرار است این بازدید به زودی انجام شود.

وی اضافه کرد: معاون وزیر صنایع و معادن، معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای حضور در ملایر دعوت شده‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس  در ادامه با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسؤولان توجه متعادل به تمام مناطق شهر است، گفت: مناطق حاشیه‎نشین شهر ملایر نیازمند توجه بیشتر مسؤولان و مدیران است.

وی ادامه داد: رفع مشکلات حاشیه‎نشینی در شهرستان نیازمند اقدامی کارشناسانه و دقیق با بررسی همه‎جانبه مشکلات این مناطق است.

آزادیخواه با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم در مناطق حاشیه‎نشین زندگی می‌کنند خاطرنشان کرد: باید از استعدادهای این مناطق برای توسعه بیشتر بهره برد.

منبع :فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان