اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 13:28   |   کد مطلب: 27365
مدیردبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از اجرای طرح آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان روز پنج شنبه (25 آبان ) در مجتمع بوعلی سینا همدان خبرداد .

به گزارش صبح الوند، هادی فیض منش، مدیردبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طرح آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه های کانون های مساجد برگزار می کند.
وی افزود: این طرح آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی کتابداران و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان و به منظور بالا بردن سطح کیفی سرویس دهی کتابخانه های مساجد اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این دوره با حضور 80 کتابدار مسجدی برگزار می شود، تصریح کرد: کتابداران کتابخانه های مساجد روز پنج شنبه 25 آبان ماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 15 در این برنامه حضور پیدا می کنند و نکات مورد نظر را فرا می گیرند.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از فعالیت293 کتابخانه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ١56 کتابخانه شهری و 137کتابخانه روستایی است.
فیض منش خاطرنشان کرد: همچنین 191 کتابخانه باز در صحن مساجد فعال هستند که از این تعداد 106 کتابخانه شهری و 85 کتابخانه روستایی است.
وی با بیان اینکه 629 هزار و 959 جلد کتاب در کتابخانه های مساجد استان همدان وجود دارد، افزود: کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها توسط کتابداران در اختیار اعضای کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: جامعه ای رو به رشد و تعالی است که به سمت کتاب و مطالعه پیش رود و در غیر اینصورت آن جامعه رو به هلاکت خواهد رفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان