اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 13:42   |   کد مطلب: 27240
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر این امر که امروز دشمن ما آمریکا نیست و دشمن امروز ما تحریمهای آمریکاست که ما باید در ایران برای آن برنامه ریزی داشته باشیم گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم و باید یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.
دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کند

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در مراسم پاسداشت روز سیزده آبان در جمع مردم به ویژه دانش آموزان همدانی ضمن گرامیداشت و تکریم این روز حماسی اظهار کرد: آمریکا بر اساس برنامه ریزی هایی که پیش از انقلاب انجام داده بود ایران را به عنوان ژاندارم منطقه می پنداشت و همه برنامه ریزی هابه دست ایران در منطقه اجرا می شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ره به پیروزی رسید و دست او از این آب و خاک کوتاه شد.

 

 وی افزود: آمریکا با تمام توان مقابل انقلاب ایران ایستاد و هزاران نفر را در خیابانها به خاک و خون کشید که نمونه ای از آن را در خیابان ژاله تهران شاهد بودیم اما ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورایی ایستادند و مقاومت کردند.

 

حاجی بابایی متذکر شد: امروز شاهد اقدامات جدید آمریکا علیه ایران هستیم تا جایی که هیئت حاکمه آمریکا با سیاستگذاری های جدید، تحریم و فشار را علیه ایران آغاز کرده اند.

 

وی با بیان اینکه هیئت حاکمه برنامه ریزی دقیقی را از سالها قبل علیه ایران آغاز کرده بود که با ریاست جمهوری اوباما آغاز شد گفت: ساده لوحی است اگر فکر کنیم دولت اوباما با دولت ترامپ متفاوت است چراکه نرم افزاری که برای تقابل با ایران نوشته شده بود توسط اوباما و ترامپ اجرایی می‌شود .

 

 وی بیان کرد: این روزها شاهد هستیم عده‌ای در مجامع بین المللی به ویژه خود آمریکا تلاش می کنند بگویند ترامپ دیوانه است تا چهره اوباما تطهیر شود،در حالی آمریکا ابتدا نیازمند سیاهپوستی بود که قطعنامه۲۲۳۱ را بنویسند و بعدها به واسطه ترامپ در مجلسین تصویب کند.

 

 

وی در ادامه تبیین کرد: امروز علیرغم زیاده خواهی هایی که آمریکایی ها در برجام داشته‌اند تلاش میکنند تحریم های شدید علیه ایران تصویب کنند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قطعنامه کاتسا ملت ایران را از داشتن هر نوع موشک محروم کرده است اظهار کرد:  آمریکا نمی دانست روزی که ما در دفاع مقدس با کمترین سلاح ها جلوی آنها ایستادیم روزی به برکت خون شهیدان دارای موشکهایی میشویم که تا ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد.

 

 

حاجی بابایی در ادامه ضمن تأکید بر این امر که امروز دشمن ما آمریکا نیست و دشمن امروز ما تحریمهای آمریکاست که ما باید در ایران برای آن برنامه ریزی داشته باشیم گفت: ما باید اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنیم و باید یک و نیم میلیون شغل در کشور ایجاد کنیم.

 

وی با اشاره به ۲۷ مورد نقض برجام توسط آمریکا بیان کرد: آمریکا به دنبال ماجراجویی است پس پیشنهاد می کنیم دولت محترم با اقتدار برای مقابله با تحریم ها برنامه ریزی کند، در همکاری با آژانس هسته ای تجدید نظر کند، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را لغو کرده وغنی سازی اورانیوم قوی تر و قدرتمندانه تر از قبل از برجام ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان