اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1396 - 11:24   |   کد مطلب: 27238
دانش اموزان همدانی یک صدا گفتند:
مردم همدان از استکبار جهانی هراسی ندارند
مردم همدان امروز یک صدا در پاسخ به استکبار جهانی شعار مرگ بر امریکا را سر دادند و گفتند که ما استکبار ستیز هستیم و از امریکا هراسی نداریم و تهدید هایش هیچ خللی به وحدت ما وارد نمی کند.
مردم همدان از استکبار جهانی هراسی ندارند

به گزارش صبح الوند، مردم همدان امروز یک صدا در پاسخ به استکبار جهانی شعار مرگ بر امریکا را سر دادند و گفتند که ما استکبار ستیز هستیم و از امریکا هراسی نداریم.

 

امروز میدان امامزاده عبدالله (ع) شهر دارالمومنین همدان سرشار از نوجوانانی بود که با در دست داشتن پلاکارتهایی که شعارهایی همچون مرگ بر امریکا و اسراییل بر روی ان نوشته شده بود انرجار و نفرت خود از استکبار جهانی را نشان دادند.

 

 یکی از دانش اموزان همدانی در پاسخ به رفتارهای زورطلبانه آمریکایی ها  گفت: ما زیر بار زور گویی ها امریکا نمیرویم و از استکبار و کشورهای زورطلب نفرت داریم.

 

 

ابن دانش اموز همدانی با بیان اینکه امریکا نوچه اسراییل است گفت: تمام تصمیمات ترامپ را اسراییل برایش می گیرد.

 

 دانش اموز دیگر همدانی با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ غلطی نمیتواند بکند گفت:ما دانش اموزان امروز اینجا جمع امده ایم که بگوییم پشت رهبر و ولی فقیه هستیم و تو دهان امریکا بزنیم و بگوییم هیچ غلطی نمیتواند بکند.

 

مهرداد محمدی هم یکی دیگر از دانش اموزان همدانی در خصوص استکبار جهانی گفت: ما دانش اموزان امده ایم بگوییم استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ما هیچ است و ما از انان هراسی نداریم.

 

 

این دانش اموز بسیجی گفت:ما  نمیگذاریم امریکا و کشورهای استکبار ستیز وارد کشور ما شوند و تا جان در بدن داریم از جمهوری اسلامی ایران حمایت میکنیم.

 

مردم شهردارالمومنین همدان از ابتدای شکل گیری انقلاب پشتیبان نظام و انقلاب بودند و همواره با حضور در تجمعاتی همچون روز ملی استکبار ستیزی پایبندی خود به انقلاب را نشان داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان