اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آبان 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 27112
معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: در بخش صنعت 135 واحد و در بخش کشاورزی 283 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند.
تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شدند

به گزارش صبح الوند، عباس احمدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه از 28 خرداد ماه سال‌جاری طرح رونق تولید در سایت بهین‌یاب باز شد، اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی از طریق پیامک، سازمان‌های شهرستان‌ها، اطلاعیه روزنامه‌ای در قسمت سرمایه درگردش طرح‌های بالای 60 درصد و امسال طرح نوسازی و بازسازی به اطلاع واحد‌های صنعتی رسید.

 

وی با بیان اینکه در بخش صنعت و در بخش کشاورزی ثبت‌نام برای رونق تولید انجام شده است، ادامه داد: در بخش صنعت 300 واحد و در بخش کشاورزی 763 واحد و در مجموع یک‌هزار و 63 واحد در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کردند.

 

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در بخش صنعت 135 واحد و در بخش کشاورزی 283 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند، بیان کرد: در مجموع 418 واحد کشاورزی و صنعتی به بانک معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه پرداختی‌هایی خارج از رونق تولید در استان همدان انجام شده است، افزود: امسال در بخش صنعت 2 هزار و 471 واحد صنعتی به مبلغ 256 میلیارد تومان پرداختی انجام شده است.

 

احمدی با بیان اینکه در بخش اصناف به 5 هزار و 474 واحد صنفی به مبلغ 207 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت 456 میلیارد تومان به جز تسهیلات رونق تولید،‏ پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان