اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1397 - 14:06   |   کد مطلب: 29712
مردم همدان در اقدامی خودجوش در شبکه های اجتماعی اعتراض خود نسبت به بی تدبیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نشان دادند.

به گزارش صبح الوند، صبح امروز جمعی از مردم دلسوز همدان در واکنش  به بی تدبیری حمیدرضا متین، مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به دلیل تعطیلی اکثر صنایع این استان در اقدامی خودجوش در شبکه های اجتماعی با قید کردن جملاتی همچون "یکی نیست بگه چرخ زنگاربسته صنعت همدان تدبیر نمیخواد مدیریت نمیخواد اخه تا کی سوء مدیریت ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت!" و همچنین انتشار عکس نوشته هایی در این خصوص اعتراض خود را به عملکرد این مدیر نشان دادند و همگان خواستار برکناری این مدیر شدند.

 

طبق گفتگوی اخیر همین مسئول با خبرگزاری تسنیم وی اعلام کرده بود ۱۶۲ واحد صنعتی همدان تعطیل است  مردم همدان منتظرند تا با برکناری این مدیر نالایق بیشتر از این شاهد رکود صنایع در همدان نباشند.

 

بخشی از واکنش مردم همدان به تدبیری این مدیر در صفحات شبکه های اجتماعی در ذیل نمایش داده شده است و جالب توجه است که هشتک #متین-برو و #قتل_صنعت_همدان به هشتک های داغ توییتر طی چند ساعت گذشته تبدیل شده اند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان