اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مهر 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 27026
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: براساس پیش‌بینی صورت گرفته یک میلیون زائر اربعین حسینی از محورهای اسدآباد به عراق و عتبات عالیات سفر می‌کنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر, حسین افشاری ظهر سه شنبه در ستاد اربعین حسینی شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: امسال در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی در شهرستان اسدآباد ۵ موکب در مسیر رفت و برگشت پیش بینی شده است.

وی افزود: شهرستان اسدآباد باید آمادگی اسکان ۵ هزار زائر حسینی را داشته باشد که تامین امنیت این زائران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان اسدآباد تاکید کرد: موکب های اسدآباد از ١٠ آذر ماه فعالیت خود را آغاز و به مدت ١٣ روز برای ارائه خدمات به زائران برپا خواهند بود.

وی به خدمات ارائه شده در موکب ها اشاره و عنوان کرد: روزانه ١۵٠ هزار نفر وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده در موکب ها توزیع خواهد شد.

افشاری بیان کرد: استفاده از ظرفیت روحانیون در ایستگاه های صلواتی برای برگزاری نماز جماعت و توزیع بسته های فرهنگی بین زائران از جمله مواردی است که در این موکب ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با برپایی غرفه های صنایع دستی در کنار موکب ها، زائران می توانند از صنایع دستی این شهرستان به عنوان سوغات بازدید و خریداری کنند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر ارتقاء کیفیت موکب های شهرستان در اربعین امسال، اظهار داشت: سال گذشته موکب های شهرستان اسدآباد در راستای خدمت رسانی به زائران رتبه اول استان را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: نخستین کاروان زائران اربعین حسینی امشب وارد شهرستان شده و در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار ٢٢ بهمن اسکان داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان