اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مهر 1396 - 12:52   |   کد مطلب: 26982
محوطه بوستان الوند همدان و بخشی از محوطه پلیس راه همدان-قزوین توسط شرکت شیشه همدان، فروشگاه راسپینا و سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت استان همدان پاکسازی شد.
اصناف و صنایع همدان پشتیبان محیط زیست

به گزارش صبح الوند، در برنامه پاکسازی بوستان الوند همدان در منطقه حیدره، اعضای سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت و پرسنل شرکت شیشه همدان حضور داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در حاشیه این مراسم بیان کرد: در زمینه حفظ محیط زیست غفلت عمومی وجود داشته است و اکنون خیلی دیر داریم به سوی فراگیر کردن مسئله حفظ محیط زیست می رویم.

محمدرضا محمدی ادامه داد: ارزش کنش های اجتماعی، هنگامی است که اقدام به موقع انجام گردد نه وقتی که جامعه برای آن هزینه پرداخت کرده است و این اقدام های دیرهنگام برای حفظ محیط زیست، جایگاه ایران را در رنکینگ جهانی پایین آورده است.

وی اظهار کرد: هزینه های زیادی برای تخریب محیط زیست پرداخت کرده ایم به طوری که در مسائل گوناگون محیط زیستی با بحران مواجه شده ایم.

محمدی بیان کرد: با بی تفاوتی از کنار اسباب و عوامل توسعه پایدار گذشته ایم و این موضوع برای کشور، گران تمام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: فراگیر شدن مسئله محیط زیست در تمام سطوح جامعه از جمله اصناف، صنایع، رسانه ها، هنرمندان، ورزشکاران، ائمه جماعات و گروه های گوناگون اجتماعی و افراد ذی نفوذ در بطن جامعه، از نابودی روز افزون طبیعت به نفع توسعه پایدار جلوگیری کند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان