اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 10:23   |   کد مطلب: 27672
رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد:
آغاز طرح پاکسازی میدان امام از لوث وجودی خرده فروشان مواد مخدر
رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان از آغاز طرح پاکسازی میدان امام از لوث وجودی خرده فروشان مواد مخدر از چهار روز گذشته خبر داد

به گزارش صبح الوند،هادی قزوینه در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به آغاز طرح پاکسازی میدان امام بویژه خیابان های اکباتان، شهدا، راسته زغالی ها از لوث وجودی خرده فروشان قرصهای غیرمجاز و دستفر وشان معتاد،متجاهرین  خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح  جمع آوری معتادین متجاهر ، دستفروشان معتادین متجاهر است.

 

وی همچنین در این راستا ارتقاء امنیت اجتماعی و روانی در مناطق یاد شده را مهم ترین هدف اجرای این طرح دانست و یاد آور شد: طرح پاکسازی از چهار روز گذشته آغاز و تا تثبیت پاکسازی و تثبیت کامل وضعیت طرح ادامه دارد که این‌طرح از تدابیر فرمانده انتظامی استان است.

 

وی در این راستا در مدت یاد شده از دستگیری ۷۵نفر خبر داد و گفت: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس های تخصصی آگاهی و اطلاعات استان همدان آغاز و با همکاری شورای هماهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های قضایی نیز طرح اجرا شده است.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با اشاره به آغاز طرح پاکسازی میدان امام و خیابان های اکباتان، شهدا و راسته زغالی ها از ۴روز گذشته خاطر نشان کرد: این طرح تا تثبیت وضعیت در این‌مکان ها ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان