اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مهر 1396 - 22:12   |   کد مطلب: 26833
سخنگوی شورای شهر همدان با بیان اینکه از بین 4 گزینه شهردار همدان انتخاب شد افزود: حسین مرادی با اجماع 11 رای به عنوان شهردار همدان معرفی شد.
شهردار جدید شهر همدان

به گزارش صبح الوند، بالاخره بعد از ماهها انتظار در جلسه امروز عصر شورای شهر همدان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

 

در همین زمینه کامران گردان در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با بیان اینکه از بین 4 گزینه شهردار همدان انتخاب شد افزود: در انتخاب امروز  شهردار شهر همدان از بین  اقایان یوسفی نوید، محمدی ، یگانه  و مرادی رای گیری به عمل امد که آقای حسین مرادی موفق به کسب بالاترین رای شد.

 

سخنگوی شورای شهر همدان  با اشاره به اینکه گزینه منتخب با اجتماع حداکثری یعنی رای 11 نفر انتخاب شده است افزود: اقای حسین مرادی سوابق درخشانی دارد ایشان شهردار سابق مناطق 4 و 22 تهران و هم اکنون مدیر کل امور هماهنگی  مناطق شهری تهران را به عهده دارد و رشته  اش هم دکتری عمران است.

 

وی به بیان دلایل اصلی انتخاب شهردار جدید همدان پرداخت و گفت: یکی از دلایل انتخاب سابقه کاری و همچنین مدرک تحصیلی شهردار جدید که مرتبط  با شهرداری است و دیگری جوان بودن وی است که تمامی ایتم های  مد نظر ما را داشتند  و توانست نمره بالایی کسب کند.

 

گردان  در ادامه عنوان کرد: همدان نیروهای بومی بسیار زیادی دارد و اولین اولویت ما به کارگیری همین نیروهای بومی است.

 

وی در پایان  با تاکید بر اینکه شهردار جدید در مصاحبه های خود تاکید بر ان داشتند که به کار گیری نیروهای بومی در اولویت اولشان است گفت: شهردار جدید تاکید داشتند که به هیچ وجه نیروهای جدیدی با خودشان نخواهند اورد مگر اینکه نیاز صدردرصدی باشد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان