اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مهر 1396 - 21:39   |   کد مطلب: 26817
مدیر آموزش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه امسال ۱۵ هزار نفر از پرسنل بیمارستان‌های کشور در دوره‌های آموزشی سلامت معنوی شرکت می‌کنند، گفت: این دوره‌های آموزشی در ۱۰۰ بیمارستان برگزار می‌شود.
سلامت معنوی

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, بهروز شکوری پیش از ظهر امروز در همایش نماز و سفیران سلامت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه عزای حسینی اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت بهداشت کلاس‌های آموزش سلامت معنوی برای پرسنل بیمارستان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزش سلامت معنوی پرسنل بیمارستان‌ها از سال 94 شروع شده است، افزود: سهمیه هر استان برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل دو بیمارستان بود.

شکوری با بیان اینکه در سال 94 دوره‌های آموزشی برای پرسنل 62 بیمارستان در سطح کشور برگزار شد، عنوان کرد: 10 هزار نفر از پرسنل در سال 94 در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

مدیر آموزش ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه در سال گذشته دوره‌های آموزشی سلامت معنوی پرسنل در 100 بیمارستان سطح کشور برگزار شد، تصریح کرد: 12 هزار نفر در سال گذشته در این دوره‌های آموزشی حضور داشتند.

شکوری با اشاره به اینکه امسال دوره‌های آموزشی در تعدادی از استان‌ها برگزار و در تعدادی نیز در حال برگزاری است، بیان کرد: امسال نیز این دوره‌های آموزشی در 100 بیمارستان برگزار شده و 15 هزار نفر مدیران، پرستاران و بهیاران در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اعزام اساتید به بیمارستان‌های اجتماعی برای آموزش کارکنان به عهده ستاد اقامه نماز است، اظهار داشت: اما برگزاری دوره‌های آموزشی به عهده خود بیمارستان است.

مدیر آموزش ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه دوره‌های آموزشی سلامت معنوی در دوره اول برای بیمارستان‌های دولتی برگزار شده که 3 الی 4 دیگر آموزش پرسنل بیمارستان‌های دولتی تمام می‌شود، گفت: در دوره دوم کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و خصوصی برگزار می‌شود.

شکوری با اشاره به اینکه مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) تهران بزرگ‌ترین بیمارستانی است که در سطح کشور بیشترین شرکت کننده پرسنل را در این دوره‌های آموزشی داشته است اظهار داشت: تمامی پرسنل این بیمارستان که یک هزار و 500 نفر هستند در این دوره‌های آموزشی سلامت معنوی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان