اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1395 - 13:24   |   کد مطلب: 18666
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: نماز عید سعید فطر با حضور یکپارچه نمازگزاران شهر همدان در تپه مصلای این شهر اقامه می شود.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم  در گفت و گو با ایرنا افزود: رویکرد اصلی این ستاد بر این است که تجمع نمازگزاران عید فطر در یک مکان شکل گیرد و از پراکنده بودن نمازگزاران خودداری شود که این امر نیاز به فرهنگسازی دارد.
وی با بیان اینکه نماز عید فطر در مساجد استان همدان نیز برای افراد ناتوان و سالخورده که توانایی حضور در تپه مصلای همدان را ندارند اقامه می شود از شهروندان همدانی خواست در صورت توان برای اقامه نماز عید فطر به جمع نمازگزاران حاضر در تپه مصلای همدان بپیوندند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با پیش بینی حضور بیش از 40 هزار نمازگزار در تپه مصلای همدان در عید فطر امسال گفت: نماز عید فطر در شهرستان های استان همدان نیز در مصلاهای شهرستان ها اقامه می شود.
حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه خطوط اتوبوسرانی شهر همدان از ساعت پنج صبح روز عید فطر به صورت رایگان نمازگزاران را از نقاط مختلف شهر به سمت مصلای همدان انتقال می دهند گفت: این سرویس ها در روز عید فطر برای بازگرداندن نمازگزاران به محلات خود نیز آماده خدمات رسانی هستند.
وی تاکید کرد: همه نهادها باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید فطر همکاری داشته باشند.
شهر همدان بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان