اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1395 - 13:45   |   کد مطلب: 18028
مدیرستاد اقامه نماز استان همدان خبر داد:
برپایی نماز جماعت در ۲۷ بوستان استان همدان
مدیرستاد اقامه نماز استان همدان از برپایی نمازجماعت در ۲۷ بوستان استان همدان خبر داد و گفت: همدان از استان‌های پیشرو در ترویج و اجرای فریضه نماز است.

به گزارش صبح الوند حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در گفتگو با مهر اظهارداشت: سال گذشته ۲۰ پارک و بوستان در شهر همدان اقامه نماز جماعت را در برنامه داشتند.

وی با بیان اینکه سرآغاز فعالیت‌های فرهنگی در یک جامعه پرداختن به نماز است که هم موجب رشد و اعتلای یک جامعه می‌شود و هم سلامت معنوی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در پی دارد، گفت: برپایی نمازجماعت در ایام تابستان در بوستان‌های استان همدان با استقبال مردم روبروست.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با تاکید بر اینکه وقتی ندای «حی على الصلاة» سرداده می‌شود باید نماز را به پا داشت، گفت: از برنامه برگزاری نماز جماعت در پارک‌ها با عنوان «محراب سبز» یاد می‌شود که خوشبختانه تاحدودی در این زمینه فرهنگ سازی شده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری نماز جماعت در پارک‌های همدان، عنوان کرد: ستاد اقامه نماز جلسات مشترکی با دستگاه‌های مرتبط و متولی این امر برگزار و بر اساس این جلسات وظیفه هر دستگاهی مشخص است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان یادآور شد: مراکز تفریحی توریستی چون گنجنامه، بوستان ارم، آرامگاه باباطاهر، بوستان اعتمادیه، بوستان کودک، تپه حاج عنایت، باغ بهشت، باغ موزه دفاع مقدس و تپه عباس‌آباد همدان از جمله مکان‌های مورد نظر در اجرای طرح «محراب سبز» در همدان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان