اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. شهريور 1396 - 23:50   |   کد مطلب: 26651
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان خبرداد:
برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ برای آوارگان میانمار در همدان
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان از برپایی ۳۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان میانمار در همدان خبرداد.
برپایی ۳۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌ برای آوارگان میانمار در همدان

به گزارش صبح الوند، سیلوانا صلح میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی دنبال افزایش درگیری ها و اقدامات غیر انسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان میانمار، جمعیت هلال احمر استان همدان جمع آوری و ارسال کمک‌های انساندوستانه برای پناهجویان را آغاز کرد.

وی گفت: بنابر درخواست مسئولین کشوری از هلال احمر و دستور دبیرکل این جمعیت، به منظور تامین مایحتاج اولیه آوارگان روهینگیا هلال احمر استان همدان در راستای اهداف بشردوستانه خود و با بهره گیری از همت و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و مردم استان همدان، نسبت به برپایی پایگاههای جمع آوری کمکهای نقدی اقدام کرده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان با دعوت از هنرمندان، ورزشکاران، نهادهای حقوقی و همه اقشار جامعه برای مشارکت در این حرکت خیرخواهانه عنوان کرد: کارکنان، اعضای داوطلب و خانه های هلال این جمعیت با برپایی بیش از ۳۰ پایگاه در معابر عمومی، کمکهای مردمی را جمع آوری می کنند.

وی گفت: این فراخوان عمومی از ۲۴ شهریور آغاز شده و تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانکهای ملی، ملت، سپه، صادرات، رفاه کارگران، تجارت، دی، شهر و آینده آماده دریافت وجوه همشهریان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان