اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. شهريور 1396 - 22:40   |   کد مطلب: 26600
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان:
۲۸ هزار نفر در همدان یارانه دریافت نمی‌کنند
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه ۲۸ هزار نفر در همدان یارانه دریافت نمی‌کنند، گفت: یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۱۲۱ نفر در همدان برای سهام عدالت ثبت نام کردند.
۲۸ هزار نفر در همدان یارانه دریافت نمی‌کنند

به گزارش صبح الوند، سید ناصر محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: تعداد خانوارهای یارانه بگیر در استان همدان در سال 95 تعداد 561 هزار و 335 خانوار هستند.

وی بیان کرد: هم اکنون افراد یارانه بگیر در استان همدان یک میلیون و 775 هزار و 267 نفر هستند که تعداد افراد جا مانده از ثبت نام حدود 14 هزار نفر است.

محمودی عنوان کرد: پیش بینی جمعیت استان بر اساس مرکز آمار در سال 95 یک میلیون و 803 هزار نفر است و تعداد افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند با احتساب جا ماندگان از ثبت نام حدود 28 هزار نفر است.

 مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: در سال 93 آمار یارانه بگیران در استان بیشتر از تعداد جمعیت بود و به اعتقاد ما اکنون نیز 60 درصد یارانه بگیران باید حذف شوند ولی این اتفاق نمی‌افتد ضمن اینکه توزیع پول در هیچ جای دنیا دقیق نیست.

یک میلیون و 506 هزار و 121 نفر در همدان برای سهام عدالت ثبت نام کردند

محمودی در مورد سهام عدالت در استان نیز گفت: از سال 84 سهام عدالت در 13 مرحله ثبت نام شد و عمدتا کارها مربوط به شرکت‌های خصوصی‌سازی و شرکت‌های سهامی عدالت بود که هر استان یک شرکت سهامی عدالت داشت.

وی افزود: مجموع ثبت نام کنندگان سهام عدالت در استان یک میلیون و 506 هزار و 121 نفر است که در مرحله اول کمیته و بهزیستی و بسیج ثبت نام داشتند و بعد قالیبافان، مددجویان، فعالان قرآن و غیره بودند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با اعلام اینکه سازمان خصوصی‌سازی فعلا ثبت نام جدید ندارد گفت: قرار شده تا افراد جا مانده و جدا شدگان در مدت شهریور ماه از طریق سازمان اعلام شود تا بتوانند ثبت نام داشته باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که باید صورت‌حساب سهام را دریافت می کردند رقم آن مشخص بود و افرادی که تا 500 الی 540 هزار تومان در سهام خود داشتند قرار بود ما به التفاوت آن را پرداخت کنند تا سقف 2 میلیون تومان به آنها تعلق بگیرد البته اطلاعات تکمیلی در سایت سهام عدالت آورده شده و افراد با توجه به مانده‌های حساب سود دریافتی متفاوتی را دارند که از 30 تا 130 هزار تومان را دریافت می کنند.

محمودی با بیان اینکه تمرکز استان بیشتر در جذب سرمایه گذار است اظهار داشت: در مورد توانمددی‌های استان بیش از 80 فرصت شناسایی و به دو زبان کار مطالعاتی علمی و دقیق انجام شده که به مدت شش ماه زمان برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان