اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. شهريور 1396 - 22:47   |   کد مطلب: 26552
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبرداد:
اجرای طرح بیمه فعالیت‌های فرهنگی در همدان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اجرای طرح بیمه فعالیت‌های فرهنگی در استان همدان خبر داد و گفت: این طرح از دو سال پیش در همدان اجرا می‌شود.
بیمه فرهنگی

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به برگزاری طرح بیمه فعالیت‌های فرهنگی در استان همدان، اظهار کرد:گروهای مردمی محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی در فرهنگ و دین هستند.

وی تقویت گروه‌های فرهنگی را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: پیشگیری وقوع آسیب‌های اجتماعی که ممکن است در فعالیت‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی ایجاد شود از جمله ضرورت‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اجرای طرح بیمه فعالیت‌های فرهنگی در استان همدان عنوان کرد: این طرح در راستای تقویت انگیزه فعالیت‌های فرهنگی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح استانی و مردمی است و از سال گذشته اجرایی شده است، عنوان کرد: هر گروه و نهادی که مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و دینی است زیر پوشش این طرح قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی مساجد، هیئت‌های مذهبی، موسسات قرآنی را از جمله مراکز زیر پوشش این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح یک طرح ابتکاری و استانی است که نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان