اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. شهريور 1396 - 19:41   |   کد مطلب: 26487
با همراهی ۱۱۰ دستگاه خودروی تزئین شده؛
کاروان غدیر در همدان به حرکت در می آید
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت: همزمان با عیدغدیرخم، کاروان غدیریون شامل ۱۱۰ دستگاه خودرو تزئین شده مردمی در همدان به حرکت در می آید.
کاروان غدیر در همدان به حرکت در می آید

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام نورانی دهه ولایت، شهرداری همدان با بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی نسبت به اجرای ویژه برنامه‌های این دهه اقدام می کند.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های دهه ولایت را در قالب فضاسازی شهر همدان، ویژه برنامه‌های استقبال از دهه ولایت، جشن‌های سراسری و مردمی، تجلیل و تکریم سادات، برنامه‌های نمایشگاهی و تجسمی، مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ارائه محصولات فرهنگی ویژه دهه ولایت اجرا می کند.

وی عنوان کرد: کاروان غدیریون با عنوان «ولایت تا ظهور» شامل ۱۱۰ دستگاه خودرو تزیین شده مردمی همزمان با روز عید غدیر در شهر حرکت نمادینی خواهند داشت.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار داشت: افراد علاقه مند به شرکت در این برنامه می توانند با هماهنگی قبلی در راه اندازی این کاروان شادی مشارکت کنند.

قدیمی عنوان کرد: کاروان غدیریون با حضور مداحان و اقشار مختلف مردم تشکیل می شود و مولودی خوانی و جشن و سرور برنامه اصلی این کاروان است.

وی از برگزاری جشن های سراسری ولایت و امامت در بوستان های شهر همدان خبر داد و گفت: شهرداری همدان همانند سال های گذشته در ایام دهه ولایت جشن های مختلفی را در سطح شهر برگزار می کند.

قدیمی از برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع) در پارک شهرک شهید مدنی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری بعداز نماز مغرب و عشاء خبرداد و اظهار داشت: همچنین جشن میلاد امام موسی کاظم (ع) در امامزاده خضر (ع) در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی افزود: جشن عید غدیر خم در غار علیصدر و باغ ایرانی به ترتیب در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه پس از نماز مغرب و عشاء با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان عنوان کرد: این جشن ها در قالب سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقات متنوع به صورت سراسری اجرا می شود.

قدیمی با بیان اینکه عید غدیر مصداق بارز شناخت و تداوم سیره و روش پیامبر اسلام است، اظهار داشت: این دهه بافضیلت، فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است و باید تشریح ابعاد شخصیتی امام علی(ع) محور برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان