اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. شهريور 1396 - 23:38   |   کد مطلب: 26469
رئیس پلیس راهور استان همدان از افزایش ۳۱ درصدی آمار فوت شدگان تصادفات در پنج‌ماهه نخست امسال در شهرستان همدان خبر داد و گفت: در پنج‌ماهه امسال ۲۱ نفر براثر تصادفات در همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, سرهنگ علی فکری ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان اظهار داشت: در پنج‌ماهه نخست امسال 21 نفر در شهر همدان به علت تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این آمار فوتی‌های پنج‌ماهه امسال براثر تصادفات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 31 درصد افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته در طول سال 83 نفر براثر تصادف در همدان جان خود را از دست دادند.

فکری با بیان اینکه قریب به‌اتفاق بیشترین آمار فوتی در تصادفات همدان مربوط به عابران پیاده بوده است، گفت: از 21 نفری که براثر تصادفات در همدان جان خود را از دست داده‌اند 13 نفر عابر پیاده، شش نفر راکب موتورسیکلت و 2 نفر راننده خودرو بودند.

رئیس پلیس راهور استان همدان با تأکید بر اینکه تعداد مجروحان تصادفات همدان در پنج‌ماهه امسال یک هزار و 38 نفر بوده است، بیان کرد: از این تعداد 333 نفر عابر پیاده، 133 نفر ترک‌نشین و 98 نفر راننده بودند که آمار این میزان مجروح تصادفات نیز نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

فکری با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در بلوارهای بعثت، مطهری، ارم، احمدی روشن، بهشت و شهید سردار همدانی رخ می‌دهد، تأکید کرد: بیشترین آمار فوتی در تصادفات همدان با پنج نفر کشته مربوط به بلوار سردار همدانی و بعد از بلوار آیت‌الله نجفی است.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش ترافیک در سه‌راهی فرهنگیان طرحی مبنی بر ایجاد دوربرگردان در مقابل دانشگاه پیام نور به شهرداری ارائه شده است، عنوان کرد: برای اجرای دوربرگردان در مقابل دانشگاه پیام نور نیاز است که معابر آن محدود عریض‌تر شوند.

رئیس پلیس راهور استان همدان با تأکید بر اینکه سه شهرک همدان در حوزه سرویس‌دهی به مدارس مشکلاتی دارند، اظهار داشت: در شهرک‌های مدنی، بهشتی و فرهنگیان سرویس‌های مدارس ساماندهی نشده است.

فکری تأکید کرد: از 25 شهریورماه تا 10 مهرماه با سرویس‌های مدارسی که فاقد معاینه فنی هستند برخورد جدی توسط پلیس راهور می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان