اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1396 - 9:12   |   کد مطلب: 26324
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری هفته فرهنگی همدان می تواند درمعرفی ظرفیت های استان همدان در سطح ملی و بین المللی تأثیرگذار باشد.
هفته فرهنگی همدان فرصتی برای معرفی این استان در سطح ملی است

به گزارش صبح الوند، حمید رضا حاجی بابایی گفت :هفته همدان فرصت مناسبی برای معرفی این استان در سطح ملی و کشوری است و با توجه به اینکه جذب توریست تاثیر بسزایی در اقتصاد شهر خواهد داشت،امید است با برنامه های متنوع در این روز بتوانیم چهره تاریخی و فرهنگی همدان را نه تنها در کشور بلکه در دنیا بهتر معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد:همدان به عنوان یکی از ۵ شهر گردشگری و تاریخی کشور مطرح است و با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود باید برای ملی شدن این روز برنامه‌ریزی های لازم صورت گیرد.

 

حاجی بابایی برمشارکت مردم در برگزاری این هفته تاکید کرد و گفت:برنامه های روز همدان با حضور و مشارکت مردم ماندگار خواهد شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های همدان در حوزه گردشگری گفت: وجود آثار تاریخی و فرهنگی با قدمت چندهزار ساله در همدان و تپه هگمتانه،گنبد علویان،برج قربان،موزه تاریخ طبیعی،حمام قلعه، موزه مشاهیر، کتیبه های گنج نامه و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد همدان را گواه بر جایگاه همدان در حوزه گردشگری کشور و دنیا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان