اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مرداد 1396 - 15:22   |   کد مطلب: 26297
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در یکم شهریورماه به مناسبت روز همدان رایگان است.
یکم شهریورماه، عضویت در کتابخانه ‌های همدان رایگان است

به گزارش صبح الوند، عاطفه زارعی افزود: با هماهنگی انجام شده با معاونت توسعه کتابخوانی و کتابخانه‌ های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عضویت در کتابخانه ‌های عمومی استان همدان به مناسبت روز همدان به صورت رایگان انجام می شود و تنها پنج هزار ریال برای صدور کارت از افراد دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌ها می توانند به عنوان پشتیبان امر تحقیق در کشور، ضمانتی مطمئن برای سلامت جامعه باشند گفت: آشنا کردن کودکان با فضای کتابخانه‌ها از سوی خانواده‌ها عامل بسیار موثری در ایجاد عادت به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل های آینده است.

زارعی ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد فضایی برای گرایش نوجوانان و جوانان به مطالعه در جامعه، گفت: امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌ها در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

زارعی بیان کرد: هم اکنون 111 کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل با بیش از یک میلیون و 169 هزار کتاب در استان همدان فعال است.

هم اکنون حدود 60 هزار و 780 عضو فعال از خدمات امور کتابخانه های استان همدان استفاده می کنند و 3.46 درصد جمعیت استان در کتابخانه ها عضو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان