اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. مرداد 1396 - 15:05   |   کد مطلب: 26106
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی استان همدان در نقاط مختلف این استان برگزار و خطبای نماز جمعه به ایراد خطبه پرداختند.
منویات رهبری سرلوحه امور مسئولین باشد

به گزارش صبح الوند، در آیین سیاسی -عبادی نماز جمعه این هفته همدان  خطبای نماز جمعه در تمام نقاط این استان با توجه به تحریم های اخیر امریکا و همچنین روی کار امدن دولت جدید به بیان سخنانی در این خصوص پرداختند.

 

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

همدان:

منویات رهبری سرلوحه امور مسئولین باشد/مجلسی ها با دقت به بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی بپردازند

امام جمعه موقت همدان ابراز امیداوری کرد تا مسئولان به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کنند و از گسترش نفوذ در ابعاد مختلفی از جمله حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جلوگیری کنند.

 

«حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی‌اطهر» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران همدانی گفت: وجود 12 امام معصوم(علیهم السلام)و حضرت فاطمه سلام علیها کاملترین محور پس از نبی مکرم اسلام(ص) هستند.

 

وی اظهار کرد: قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت سرلوحه همگان به ویژه نوجوانان و جوانان باشد چرا که جامعه به نور قرآن ائمه روشنایی می یابد و امام رضا(ع) نیز ییک از نورهایی است که به رئوف معروف شدند.

 

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری در روز گذشته، افزود: آراء مردم زمانی از اعتبار برخوردار می شوند که ولایت فقیه آن را تنفیذ کنند.

 

موسوی اظهر ابراز امیداوری کرد تا مسئولان به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل کنند و از گسترش نفوذ در ابعاد مختلفی از جمله حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جلوگیری کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه انتظار می رود رییس جمهوری وزرای کارآمد معرفی کند از مجلس خواست با دید باز به بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی بپردازند.

 

بهار

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

امام جمعه بهار در خطبه های نماز با تقدیر از خبرنگاران شهرستان بهار گفت: خبرنگاران ما با لباس رزم دقیق ترین رویدادها و اخبار را به اطلاع همگان می رسانند.

 

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: مراسم تنفیذ ریاست جمهوری که برگزار شد باید دولت دوازدهم برنامه های خود را عملی کند و ایجاد اشتغال برای جوانان و مبارزه با فساد در جامعه اسلامی و مقابله با دشمنان باید در دستور کار دولتمردان باشد.

 

وی ادامه داد: دولت باید صدای مخالف را بشنود و با سعه صدر انتقاد پذیر باشد تا ایران اسلامی به جایگاه رفیع خود برسد.

 

امام جمعه بهار خاطر نشان کرد: شهرستان بهار در بسیاری از موارد خیر پیشگام است و عصر امروز دفتر آستان قدس رضوی  شهرستان بهار در مسجد امام رضا (ع) شهر بهار افتتاح خواهد شد.

 

نهاوند

تحریم‌های جدید آمریکا نشاندهنده بدعهدی آنها است

امام جمعه نهاوند گفت: تصویب تحریمهای جدید آمریکا نشان داد آنها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند و بدعهد هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در حطبه های نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها با تصویب تحریمهای جدید نشان دادند تا چه حد بدعهد هستند و همانطور که رهبر انقلاب گفتند امریکاییها غیر قابل اعتماد هستند.

 

وی اظهار داشت: موضوعات هسته ای بهانه است و آمریکایی ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند چون جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل آنها ایستاده است.

 

امام جمعه نهاوند افزود: انقلاب اسلامی با ایستادگی و اقتدار در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده است و با قدرت این راه را ادامه می‌دهد.

 

مغیثی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار گفت: خبرنگاران در جامعه نقش و رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و باید در این راه باید مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان