اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 19:37   |   کد مطلب: 26016
فرمانده اسبق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اعلام کرد
ایجاد سالانه 2000 شغل توسط سپاه در همدان
فرمانده اسبق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپاه استان همدان در راستای اقتصاد مقاومتی توانست سالانه 2000 شغل ایجاد کند.
ایجاد سالانه 2000 شغل توسط سپاه در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، سردار غلامعلی ابوحمزه پنجشنبه 5 مرداد در مراسم تودیع خود با تأکید براینکه تمام هم و غم سپاه تلاش برای پیاده سازی مُر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار کرد: مدیریت جهادی، تقویت جریان انقلابی، مطالبه گری، مراقبت از خطوط قرمز نظام ،اقتصاد مقاومتی و امر به معروف ونهی از منکر محورهای کار سپاه در سالهای گذشته بوده است.

 وی با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همدان، تصریح کرد: با تدابیر و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد و با این اقدام بستری برای تحقق این امر در استان فراهم شد.

ابوحمزه افزود: سپاه استان همدان طی 4 سال گذشته با همکاری دستگاه‌های استان توانست سالانه 27 تا 30 هزار نفر که عمدتاً دانشجو و دانش‌آموز بودند را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور اعزام کند.

وی گفت: سپاه در همه عرصه‌ها بدون توجه به تقسیم‌بندی‌های سیاسی، احزاب و جناح‌ها تمام تلاش خود را داشت تا جریان انقلابی را در استان تقویت کرده و جریان غیرانقلابی را به سمت انقلابی سوق دهد.

فرمانده اسبق سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: سپاه استان با همه نهادها و مسئولان استان 4 محور تعامل و همکاری دو سویه، انتقاد سازنده، مطالبه‌گری و مراقبت از خطوط قرمز نظام را با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از زحمات سردار غلامعلی ابوحمزه قدردانی و سردار مظاهر مجیدی به عنوان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان منصوب شد .

در این مراسم جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، استاندار همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، امام جمعه همدان، مدیرحوزه علمیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، خانواده شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان سپاه، شهردار و اعضای شورای شهر همدان و دیگر مدیران استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان