اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 15:10   |   کد مطلب: 21530
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: در 35 نقطه در منطقه غرب آسیا موشکهای جمهوری اسلامی آماده شلیک به منافع آمریکاست.

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در رزمایش گردان های الی بیت المقدس ضمن گرامیداشت، سیزده آبان روز دانش اموز اظهارکرد: امید است با بهره گیری از ابعاد گسترده روز سیزده آبان که نماد استکبارستیزی است بتوانیم مسئولیت خویش را در مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار نشان دهیم.
وی با تأکید بر لزوم بصیر ت افزایی در کشور به طرح چند سوال در خصوص برقراری رابطه با امریکا پرداخت و عنوان کرد: آیا امروز حرفها و سخنانی که توسط انسانهای مغرض و بیمار و دلبسته فرهنگ غرب و نظام سرمایه داری در خصوص برقراری رابطه با امریکا بیان میشود منطقی است؟ آیا مشکلات جمهوری اسلامی در رابطه با امریکا حل می‌شود و شعارهای مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل احساسی است؟
آیا کسانی که در کشور رفع مشکلات سیاسی اقتصادی را در تعامل با امریکا میدانند با علم و مطالعه سوابق روابط کشورهای مختلف با امریکا این حرفها را می زنند؟ آیا آنها که با لبخندهای خود زمینه تحریم مجدد پس از برجام را ایجاد کردند به ارزشهای انقلاب پوزخند نمیزنند؟ و آیا آمریکا، شیطان بزرگ در حدی است که او را ارباب بلامنازع در عرصه های گونان و حلّال مشکلات منطقه بشماریم؟
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه عده ای غرب گرا، نیروهای فداکار و بسیجی را احساسی می دانند و شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را احساسی و متعصبانه می پندارند گفت: این افراد مدعی هستند دشمنی با آمریکا استدلال متقنی ندارد در حالی که این شعائر دارای تحلیل‌های متقن است.  
او ادامه داد: امریکا شیطان بزرگ و جرثومه فساد است و هرکس به امریکا دست بیعت دهد سیلی می‌خورد، همان طور که امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان همواره به شکلی موشکافانه و اگاهانه این موضوع را به درستی تبیین کرده اند.  
ابوحمزه ضمن تأکید بر این امر که دشمنی ما نه با ملت آمریکا بلکه دشمنی با دولت و دولتمردان آمریکا است بیان کرد: آمریکا سلطه بر دیگر کشورها و استعمار و تجاوز را در جای جای عالم پیشه خود کرده است و تا این رویه هست دشمنی ما با آمریکا تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه پنج رویکرد عمده در رابطه ایران با آمریکا مدنظر قرار دارد خاطرنشان کرد: نخستین رویکرد، زیرساخت فکری امریکا و غرب است که منشعب از لیبرال سرمایه داری و لیبرال دموکراسی و برگرفته از مکتب فکری اومانیسم است.
این مقام مسئول تشریح کرد: آنها قائل هستند دنیا مایه سعادت انسان است پس باید ازهرآنچه در دنیا هست به نفع خود بهره ببرد.
وی افزود: سکولاریسم که مبنای تفکرات غربی است در دو محور غلیظ و رقیق فعال است که
در محور غلیظ آن، دین نه در زندگی فردی و نه زندگی اجتماعی افراد جایی ندارد و در سکولاریسم رقیق، دین و مسلک تنها در زندگی فردی اجازه ورود داشته و حق ورود به زندگی اجتماعی فرد را ندارد.
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه نتیجه این تفکر از قرن شانزدهم و هفدهم، قدرت ثروت و لذت بوده است یادآور شد: آمریکا به تبعیت از این رویه در تمام دنیا به دنبال همین اهداف بوده و آزادی، حقوق بشر و.... را دستاویزی برای تحقق این اهداف دستاویز قرار داده است.
وی تبیین کرد: هیچ یک از ارکان حکومت و دولت آمریکا در امور دولت و.کشور خود تصمیم گیر نیستند و تمام مسئولین پنتاگون، سیا و... چه دموکراتها و چه جمهوری خواهان ابزار لابی های صهیونیست هستند زیرا کمپانیهای بزرگ، بانکهای امریکا، هالیووود و.. همه در اختیار صهیونیستهاست.
ابوحمزه با تأکید بر این امر که در خلال مذاکرات برجام طرف غربی تمام اتفاقات پیشامده را با عوامل اسرائیل هماهنگ می کرد گفت: علت اینکه پس از برجام مشکل ارتباط آنها با ایران حل نشد و حتی تحریمها اضافه شد بخاطر خطی است که اسرائیل میدهد.
او ادامه داد: واقعیت امریکا همانی است که در مذاکرات کاندیداهای انتخاباتی دیدیم نه آن چهره بزک کرده که در عرصه‌های بین الملل از خود نشان می دهد.
وی با اشاره به جنایات آمریکا در ویتنام، هیروشیما و ناکازاکی اظهار کرد: آمریکا در هرنقطه که وارد شد بجز پستی، جنایت و تباهی به ارمغان نیاورده است.
این مقام مسئول به شنود مکالمات مسئولین کشورهای غربی توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: خیانتهای آمریکا به همین جا ختم نمی شود و زندانهای  پنتاگون و ابوغریب و همه زندانهایی که در کشورهای غربی و اروپایی ساخته نمونه ای از دیگر خیانتهای امریکاست.
ابوحمزه ضمن انتقاد از بیان برخی از سخنرانانی که به استان دعوت میشوند تصریح کرد: بهتر است این افراد قبل از هر ادعایی مبنی بر بهبود روابط با آمریکا، قدری در احوال ارتباط آمریکا با دیگر کشورها مطالعه کنند.
وی با تأکید بر نقش امریکا در تمام مشکلات خارجی کشور، پس از انقلاب بیان کرد: قبل از حضور امریکایی هادر افغانستان تولید مواد مخدر 210 تن بود و پس از حضور آنها تولید مخدر افغانستان به 12 هزار تن رسیده و تلاش نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در مرزهای شرقی کشور چندین برابر شده تا جلوی ترانزیت مواد مخدر از این مرزها گرفته شود.
وی افزود: پس از افغانستان، جنگ عراق، جنگهای بیست ودو روزه، سی و سه روزه، بحرین، یمن  و دیگر جنگ‌های منطقه با طراحی انگلیس و آمریکا و هم پیمانان آنها ایجاد شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان عنوان کرد: برخی افراد سست عنصر در کشور گمان میکنند آمریکا تغییر رویه داده است اما باید گفت کدام رویکرد امریکا تغییر کرده که به برقراری رابطه با آمریکا توصیه میکنید؟
وی با اشاره به سومین رویکرد در ارتیاط ایران و آمریکا تشریح کرد: بررسی شرایط کودتای سال 32تا بیست و دوم بهمن 57 نشان می دهد شاه و نخست وزیر هیچ اختیاری در اداره کشور نداشته و تحت سلطه و نفوذ آمریکا بودند و به این واسطه هرخیانت و جنایتی  در این مدت در کشور انجام شده که یک نمونه آن جولان 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران بود و یا خروج میلیون ها بشکه نفت از کشور در شرایطی که جمعیت ما حدود 20 تا 25 میلیون نفر بوده است.
وی افزود:جای تعجب است که برخی افراد تحت عنوان استادی دانشگاه و معلمی، در کلاسهای درس می‌گویند رژیم پهلوی بهتر از انقلاب اسلامی است واقعاً باید به این افراد گفت «اُف برشما» که شرایط کشور را در جمهوری اسلامی با شرایط سراسر استعمار قبل از انقلاب مقایسه می کنید.
ابوحمزه در ادامه به رویکرد چهارم در ارتباط با آمریکا اشاره و اظهار کرد: در تمام مشکلات کشور از انقلاب تاکنون اعم از کودتا، فتنه، وقایع کردستان و ...  امریکایی ها نقش داشتند و امروز حضورامریکایی ها در خلیج فارس به دلیل تسلط بر نفت منطقه، حمایت از دول مرتجع وابسته به خودشان، حمایت از رژیم سرطانی اسراییل، مقابله با نهضتهای آزادی بخش، و مهم تر از همه مقابله همه جانبه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: امروزدر این رزمایش در استانی که بیش از هشت هزار  شهید تقدیم انقلاب کرده است سخن بسیحیان، خانواده های شهدا، رزمندگان و همه قشرهای متدین مطرح می شود که امریکا بداند اگر کوچکترین اصاعه ادب و جسارتی به انقلاب اسلامی ایران بشود در 35 نقطه در منطقه غرب آسیا موشکهای جمهوری اسلامی آماده شلیک به منافع امریکاست.
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان افزود: آمریکا و حامیانش در منطقه و داخل کشور بدانند در پاسخ جسارت احتمالی آمریکا، قلب آمریکا «تلاویو» با موشک های شهاب 3 نابود خواهد شد.
وی با بیان اینکه آمریکا با این خیال خام که برخی افراد در ایران تسلیم هستند به فکر خیانت و جسارت به ایران میافتند تشریح کرد: رهبرمعظم انقلاب و ملت غیور ایران هرگز در برابر استکبار کوتاه نخواهند آمد و چنانچه آمریکا در توافق برجام هم بدعهدی کند برجام را به نقطه اول بازمیگرداینم.
این مقام مسئول بیان کرد: بیش از 65_ 70  درصد از نفت غرب که از تنگه هرمز عبور می کند و اگر لازم باشد این تنگه را خواهیم بست تا آمریکا و غرب بدانند چه کسی در این عرصه متضرر خواهد شد؟
وی اضافه کرد: مسئولین باید هوشیار باشند که به هیچ وجه آمریکا قابل اعتماد نیست و ما
امیدواریم با حضور فرماندهان و بسیجیان بتوانیم بد عهدی امریکا را پاسخ دهیم.
وی در پایان گفت: امروز بسیجیان غیور با رمز یا محمد رسول ا.... رزمایش خود را آغاز کرده و.گامی در راه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر می دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان