اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1396 - 19:32   |   کد مطلب: 26015
رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران:
تروریست نامیدن سپاه تمامی منطقه را برای آمریکا ناامن می کند
رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران تصریح کرد: تروریست نامیدن سپاه پاسداران به طور حتم موجب ناامن شدن تمامی منطقه برای آمریکایی ها می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: صحنه رویارویی ایران با امریکا پس از اعمال تحریم های جدید سخت تر و عریان تر می شود.

وی اضافه کرد: در حالیکه دولت آمریکا معتقد است که اگر سپاه را تروریست بنامند منطقه برای آنها امن می شود، باید به آنها گفت که سختی این تقابل تنها برای ایران نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امر بسیج تاکید کرد: به طور حتم جای جای منطقه برای دولت امریکا ناامن می شود.

سردار غیب پرور اظهار کرد: جامع ترین تحریم ها به عنوان تحریم مادر هفته جاری علیه ایران وضع شد در حالیکه ایران در چهار دهه گذشته تحریم های مادر فراوانی را تجربه کرده است.

وی افزود: در زمان حیات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حمایت مالی دولت های مرتجع منطقه و هدایت های آمریکا فرد دیوانه ای به نام صدام به مرزهای این کشور تجاوز کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران با ذکر اینکه داشمن فهم درستی از این انقلاب ندارد اضافه کرد: جایگاه رهبری، نقش مردم و مکتب والای اسلام ترکیبی مبارکی است که به واسطه این مولفه ها، انقلاب پایدار می ماند.

سردار غیب پرور یادآوری کرد: آیا کسی تصور می کرد روزی فقیهی عادل و مجاهد و باتقوا به عنوان حاکم در راس امور قرار گیرد و مردم در خیمه گاه ولایت تنفس کنند؟ یا روزی حکومت دینی و اسلامی مستقر شود؟

سردار غیب پرور با ذکر اینکه مردم با تمام توان امام راحل را حمایت کردند خاطرنشان کرد: رزمندگان استان همدان در سخت ترین شرایط جنگ حضور داشتند در حالیکه امام راحل وعده دنیا به کسی نداده بود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی عصاره آرزوی اولیای خدا است هر چند این توصیف به معنای نبود مشکل و انحراف در جامعه نیست.

وی تاکید کرد: هر چند برخی اوقات از جاده اصلی منحرف شده ایم ولی دشمن بداند آنجا که مساله منافع انقلاب مطرح باشد همه با وجود اختلاف سلایق برای رویارویی با دشمن متحد می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در امر بسیج تصریح کرد: حضور استاندار همدان در آیین معارفه فرمانده سپاه این استان دارای پیام بوده و یک کار تشریفاتی نیست.

سردار غیب پرور افزود: این حضور به معنای حمایت استانداری از سپاه استان است و فرمانده جدید سپاه به پشتوانه مسئولان باید مسیر نورانی و سخت خدمتگزاری به انقلاب را بپیماید.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین استان همدان نیز اظهارکرد: محور کار سپاه همدان در چهار سال گذشته به عنوان یک وظیفه عقلی، شرعی و قانونی پیاده سازی فرمایش های مقام معظم رهبری در تمامی رده های سپاه و بسیج بود.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: به هیچ عنوان در زمان مسئولیت توجه به تقسیم بندی سیاسی احزاب و گروه ها نداشتم.

وی بیان کرد: به منظور حرکت در مسیر منویات رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و اشتغال سال گذشته 2 هزار شغل توسط سپاه همدان ایجاد شد.

وی اضافه کرد: هر ساله 27 تا 30 هزار نفر از اقشار مختلف این استان که بیشتر آنها دانش اموز هستند راهی مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور می شوند.

در این آیین سردار مظاهر مجیدی به عنوان فرمانده جدید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان