اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. تير 1396 - 23:40   |   کد مطلب: 25855
نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس با اشاره به اینکه نتایج سفر وزیر بهداست به ملایر در زمینه بهداشت و‌ درمان و تجهیز بیمارستان‌های این شهر بسیار خوب بود، گفت: ایجاد مرکز سی‌تی‌اسکن از نیازهای ضروری ملایر است.
نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه عصر امروز در بازدید از اجرای هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر اظهار داشت: ایجاد مسجد، انبار دارو و اجرای بخش سی‌تی‌اسکن از دستاورد‌های حوزه بهداشت و‌ درمان در شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه بهترین سرمایه ما رضایت مردم است، تصریح کرد: دانشکده پیراپزشکی اگر راه‌اندازی شود سرمایه بزرگی در حوزه آموزش پزشکی و رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای کشور است و بیمارستان غرضی هم می‌تواند از خدمات آنها بهره‌مند شود.

نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس با اشاره به اینکه دادن مجوز ایجاد این دانشکده یک کار غیر‌قابل باور بود، افزود: این اتفاقی بود که مسئولان وزارتخانه هم باور نمی‌کردند مجوز آن داده شود و انصافا دانشگاه آزاد ملایر نیز خوب پای کار آمد که جای تقدیر دارد.

آزادیخواه ایجاد مرکز سی‌تی‌اسکن را یک اتفاق خوب و از ضروریات شهرستان دانست و‌ گفت: این‌مرکز بسیار مورد نیاز مردم ملایر و شهرهای همجوار است.

نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس هتلینگ بیمارستان را یک‌ موضوع حیثیتی برای این شهرستان برشمرد‌ و‌ افزود: اجرای این طرح در بیمارستان غرضی ملایر حس غرور و رضایت مندی برای همه ما دارد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خیرین در بحث هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر و‌ حوزه درمان و سلامت را نیز از سرمایه‌ها و‌ افتخارات این شهر دانست و‌ تصریح کرد: ما خیران بزرگی در حوزه سلامت داریم از جمله آقای توکلی که با همت وی مسجد بیمارستان غرضی در حال ساخت است و سرمایه خوبی برای شهرستان هستند و ضروری‌ است بتوانیم از توان آنها در حوزه سلامت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان