اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. اسفند 1396 - 10:06   |   کد مطلب: 28909
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نسبت به تیم اقتصادی دولت انتقاد جدی دارم، ادامه داد: متاسفانه دکتر روحانی آسیب هایی که از تیم اقتصادی خود می بیند آسیب های مشهودی است و تیم دولت در زمینه معیشت و ایجاد اشتغال معدل قابل قبولی را کسب نکرده است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، در گفت و گو با صبح الوند، اظهارکرد: نسبت به فعالیت های اقتصادی استاندار همدان رضایت دارم و برای توسعه اقتصادی استان خود را به هر آب و آتشی می زند.

 

وی با تاکید بر اینکه نسبت به تیم اقتصادی دولت انتقاد جدی دارم، ادامه داد:متاسفانه آقای دکتر روحانی آسیب هایی که می بیند از تیم اقتصادی خود آسیب های مشهودی است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه نرخ ارز وگرانی دلار، بسیاری از مصادیق نظم اقتصادی بازار را به هم ریخته است، گفت: این موضوع ضعف تیم اقتصادی دولت را نشان می دهد.

 

وی با اشاره به موسسات مالی و اعتباری و با بیان اینکه مقصر بخش عمده ای از آن بانک مرکزی بود و می توان آن را برخی اشکالات دیگر در بخش اقتصادی دولت دانست، تصریح کرد: بسیاری از وعده های که دولت برای ایجاد اشتغال داد محقق نشده است و این نگران کننده است.

 

آزادیخواه با بیان اینکه مطالبه شغل توسط مردم از دولت یک مطالبه جدی و فراگیر است، خاطرنشان کرد: دولت باید برای ایجاد اشتغال  و رونق اقتصادی در جامعه تلاش خود را مضاعف و دو چندان کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر دولت تلاشی درزمینه اشتغال و رونق اقتصادی داشته است به نتیجه نرسیده است، افزود: مشکل اصلی مردم اشتغال است و متاسفانه این دغدغه آنها هنوز حل نشده است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان تیم دولت در زمینه معیشت و ایجاد اشتغال معدل قابل قبولی را کسب نکرده است،ادامه داد: در برنامه ششم توسعه ایجاد یک میلیون و 500 هزار شغل به صورت سالانه تعیین شد اما متاسفانه این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان